توزیع ۴۵۰ بسته غذایی و بهداشتی بین نیازمندان مبتلا به کرونا در قم

شهر بیست/ مسئول جمعیت داوطلبان امام رضایی‌های قم گفت: ۴۵۰ بسته غذایی و بهداشتی به ارزش هر بسته ۷۵۰ هزار تومان بین خانواده‌های نیازمندی که به کرونا مبتلا شده‌اند در قم توزیع شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توزیع ۴۵۰ بسته غذایی و بهداشتی بین نیازمندان مبتلا به کرونا در قم
شناسه : 19673 | انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مهر قم، صادق بیطرفان با اشاره به فعالیت‌های خیرخواهانه جمعیت داوطلبان امام رضایی‌ها در استان قم، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و بیمار شدن برخی نیازمندان در یک فعالیت خیرخواهانه با همراهی جمعی از خیرین کشور نسبت به تهیه و توزیع اقلام و لوازم غذایی و بهداشتی بین نیازمندان کرونایی اقدام کردیم.

وی با بیان اینکه برخی از مردم به دلیل شیوع ویروس کرونا، شغل خود را از دست دادند، تصریح کرد: برای دلجویی و حمایت از این جامعه هدف ۴۵۰ بسته غذایی و بهداشتی به ارزش هر بسته ۷۵۰ هزار تومان تهیه شده است که بسته بندی آن به پایان رسیده و توزیع آن از روز گذشته آغاز شده است.

مسئول جمعیت داوطلبان امام رضایی های قم با اشاره به شناسایی جامعه هدف برای توزیع اقلام غذایی و بهداشتی گفت: این خانواده‌ها از سوی واحد مددکاری بیمارستان‌ها معرفی می‌شوند که پس از راستی آزمایی و تحقیق بسته‌های حمایتی بین آنان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه در توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی به سن و سال افراد توجه نمی‌شود و ملاک ارزیابی‌ها برخورداری خانواده‌ها است، گفت: خانواده‌های مستضعف و ساکن مناطق محروم شناسایی و مورد حمایت قرار می‌گیرند.

بیطرفان با اشاره به کالاهایی که در این بسته حمایتی قرار دارد، گفت: برنج ایرانی، رب گوجه فرنگی، روغن، ماکارانی، چای، قند، شکر، تن ماهی، شربت نعنا و گل سرخ، ارده شیره، عسل، پودر لباسشویی، صابون، مایع ظرفشویی، دستکش، ماسک، ژل ضد عفونی، کنسرو لوبیا، شکلات، مایع سفید کننده و شامپو از اقلامی است که در قالب یک بسته بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به دیگر خدمات این جمعیت در ارتباط با مقابله با این ویروس بیان کرد: برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از مبدا بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها تعدادی از داوطلبان حضور دارند که در خروجی بیمارستان‌ها نسبت به ضد عفونی لباس و دست مردمی که از این مکان‌ها بیرون می‌آیند اقدام می‌کنند.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.