توزیع ۴۵۰ بسته غذایی و بهداشتی بین نیازمندان مبتلا به کرونا در قم

شهر بیست/ مسئول جمعیت داوطلبان امام رضایی‌های قم گفت: ۴۵۰ بسته غذایی و بهداشتی به ارزش هر بسته ۷۵۰ هزار تومان بین خانواده‌های نیازمندی که به کرونا مبتلا شده‌اند در قم توزیع شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توزیع ۴۵۰ بسته غذایی و بهداشتی بین نیازمندان مبتلا به کرونا در قم
شناسه : 19673 | انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مهر قم، صادق بیطرفان با اشاره به فعالیت‌های خیرخواهانه جمعیت داوطلبان امام رضایی‌ها در استان قم، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و بیمار شدن برخی نیازمندان در یک فعالیت خیرخواهانه با همراهی جمعی از خیرین کشور نسبت به تهیه و توزیع اقلام و لوازم غذایی و بهداشتی بین نیازمندان کرونایی اقدام کردیم.

وی با بیان اینکه برخی از مردم به دلیل شیوع ویروس کرونا، شغل خود را از دست دادند، تصریح کرد: برای دلجویی و حمایت از این جامعه هدف ۴۵۰ بسته غذایی و بهداشتی به ارزش هر بسته ۷۵۰ هزار تومان تهیه شده است که بسته بندی آن به پایان رسیده و توزیع آن از روز گذشته آغاز شده است.

مسئول جمعیت داوطلبان امام رضایی های قم با اشاره به شناسایی جامعه هدف برای توزیع اقلام غذایی و بهداشتی گفت: این خانواده‌ها از سوی واحد مددکاری بیمارستان‌ها معرفی می‌شوند که پس از راستی آزمایی و تحقیق بسته‌های حمایتی بین آنان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه در توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی به سن و سال افراد توجه نمی‌شود و ملاک ارزیابی‌ها برخورداری خانواده‌ها است، گفت: خانواده‌های مستضعف و ساکن مناطق محروم شناسایی و مورد حمایت قرار می‌گیرند.

بیطرفان با اشاره به کالاهایی که در این بسته حمایتی قرار دارد، گفت: برنج ایرانی، رب گوجه فرنگی، روغن، ماکارانی، چای، قند، شکر، تن ماهی، شربت نعنا و گل سرخ، ارده شیره، عسل، پودر لباسشویی، صابون، مایع ظرفشویی، دستکش، ماسک، ژل ضد عفونی، کنسرو لوبیا، شکلات، مایع سفید کننده و شامپو از اقلامی است که در قالب یک بسته بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به دیگر خدمات این جمعیت در ارتباط با مقابله با این ویروس بیان کرد: برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از مبدا بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها تعدادی از داوطلبان حضور دارند که در خروجی بیمارستان‌ها نسبت به ضد عفونی لباس و دست مردمی که از این مکان‌ها بیرون می‌آیند اقدام می‌کنند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.