آشنایی با هم‌رزم قمی حاج قاسم سلیمانی/ شهیدی که به آرزویش رسید

شهر بیست/ شهادت آرزوی دیرینه شهید مظفری‌نیا بود و می‌خواست طوری شهید شود که پوزه آمریکا و اسرائیل را به خاک بمالد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آشنایی با هم‌رزم قمی حاج قاسم سلیمانی/ شهیدی که به آرزویش رسید
شناسه : 16770 | انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان حضرت معصومه(س)، شهید شهروز مظفری‌نیا یکی از همراهان شهید سپهبد قاسم سلیمانی بود که در حمله تروریستی آمریکا در عراق به خیل شهیدان پیوست، این شهید در تیرماه سال ۱۳۵۷ در قم چشم به جهان گشود و در تهران زندگی می‌کرد.

مرتضی مظفری نیا، برادر شهید در گفت و گویی با اشاره به خصوصیات و ویژگی‌های برادر شهیدش «شهروز مظفری نیا» گفت: برادرم حدود ۱۰ تا ۱۲ سال بود که در نیروی قدس سپاه و در جوار سردار شهید قاسم سلیمانی فعالیت می‌کرد، ولی ما در مورد جزئیات اقداماتش کوچکترین اطلاعاتی نداشتیم.

وی افزود: شهادت آرزوی دیرینه برادرم بود و می‌گفت: «می خواهم مثل شهید حججی شهید بشوم که پوزه آمریکا و اسراییل به خاک مالیده شود».
برادر شهید، با بیان این‌که این شهید عزیز حقیقتا مثل فرمانده اش شجاع و باایمان و بخصوص با نیرو‌های تحت امرش مهربان بود و واقعا لیاقت داشت که این گونه در جوار فرمانده شجاع و با اخلاصش به شهادت برسد.

وی ادامه داد: آرزوی برادرم این بود که در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها دفن شود و خوشبختانه با هماهنگی‌های صورت‌گرفته با تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) و سپاه استان قم این امر محقق شد.

وی به خوش‌اخلاقی و گذشت این شهید بزرگوار اشاره کرد و گفت: مهربان و خوش‌اخلاق بود و دست به خیر داشت؛ حتی وقتی که خسته از مأموریت و کار برمی‌گشت اگر احساس می‌کرد کسی چه پدر و مادر و چه غریبه به کمکش نیاز دارند لباس از تن بیرون نمی‌آورد و به کمک و خدمت می‌شتافت.

بر اساس این گزارش، پیکر پاک شهید مظفری نیا در قبه‌الشهدای حرم مطهر بانوی کرامت در صحن امام رضا علیه‌السلام به خاک سپرده می‌شود.

پایان پیام/
نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
قم در حوزه معماری و شهرسازی سرآمد باشد
لزوم همکاری اوقاف برای ساماندهی قبرستان نو
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.