مجموعه ورزشی سرلشکر خلبان عباس اکبری در قم افتتاح شد

شهر بیست/ مجموعه ورزشی سرلشکر خلبان عباس اکبری با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال افتتاح شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مجموعه ورزشی سرلشکر خلبان عباس اکبری در قم افتتاح شد
شناسه : 13374 | انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، آیین افتتاح و بهره‌برداری از مجموعه ورزشی سرلشکر خلبان عباس اکبری برگزار شد.

مجموعه ورزشی سرلشکر  غلامپور با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال به عنوان دومین مجموعه‌ ورزشی از پروژه‌های هشتگانه ورزشی شهرداری قم، به بهره‌برداری رسید.

این مجموعه ورزشی در خیابان سمیه در منطقه یک قم واقع شده که با بیش از ۲ هزار مترمربع مساحت و طی دوسال احداث شده است.

معاون فنی و عمرانی شهردار قم با اشاره به نیاز شهر به توسعه فضاهای ورزشی و فرهنگی اظهار کرد: بعد از راه اندازی مجموعه ورزشی چندمنظوره در منظقه ۶، این مجموعه ورزشی در منطقه یک آماده بهره‌برداری شده و باقی مجموعه‌های ورزشی در مناطق دیگر نیز تکمیل می شود.

علیرضا قاری قرآن با اشاره به امکانات این مجموعه‌های ورزشی تصریح کرد: در این مجموعه‌ها ورزش‌هایی چون فوتبال، والیبال، بسکتبال و ورزش‌های رزمی و بدنسازی قابلیت انجام دارد و سالن‌های رختکن هم برای آن پیش‌بینی شده است.

امیر سرتیپ دوم خلبان منصور ونک معاون بازرسی ارتش، نیز اظهار کرد: یکی از مطالبات جدی فرمانده کل ارتش، بزرگداشت شهید اکبری بود که خدا را شاکریم که این امر امروز محقق شده است.

وی با بیان اینکه شهید اکبری واقعا شهیدی گمنام در قم است خاطرنشان کرد: حق مطلب درخصوص شهید اکبری در جامعه خصوصا در شهر قم ادا نشده است.

خاطرنشان می‌شود از خانواده شهید سرلشکر خلبان عباس اکبری با حضور همسر، فرزند و برادر این شهید خلبان تجلیل شد و اسناد هویتی این سرلشکر خلبان با حضور خانواده وی رونمایی شد.

شهید سرلشکر خلبان عباس اکبری اول مهر سال ۱۳۳۲ در شهر قم به دنیا آمد. وی در عملیات مرصاد، در تاریخ بیست و هشتم تیرماه ۱۳۶۷ هنگام بازگشت از ماموریت بمباران برخی تاسیسات کرکوک، مورد اصابت گلوله های پدافند هوایی عراق قرار گرفت. سال ها تصور می کردند اسیر شده است، اما پیکرش پس از سیزده سال دوری از وطن، در مرداد ماه سال ۸۱ به زادگاهش بازگشت.

نوشته های مشابه
اهمیت تشخیص اولیه در سرطان پستان
برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در قم
برگزیدگان جشنواره استانی تئاتر بچه‌های مسجد قم معرفی شدند
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.