پیکر علی تفضلیان در قطعه هنرمندان قم آرام گرفت

شهر بیست/ پیکر پیشکسوت برجسته هنر و ورزش قم، عصر جمعه تشییع و در قطعه هنرمندان بهشت معصومه(س) به خاک سپرده شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیکر علی تفضلیان در قطعه هنرمندان قم آرام گرفت
شناسه : 10807 | انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، مراسم تشییع پیکر علی تفضلیان پیشکسوت برجسته هنر و ورزش قم همزمان در سالروز شهادت امام محمدباقر(ع) با حضور چهره های فرهنگی، هنری و ورزشی استان در سالن شهید رضائیان برگزار شد.

در این مراسم، رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان قم، حسن دلیر معاون امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، هنرمندان و کارگردانان تئاتر استان و کشور از جمله حسین پارسایی، سیدحسین فدایی حسین، سید جواد طاهری و اصغر نوبخت حضور داشتند.

رضا ابوذر رئیس انجمن سینمای جوانان قم، ابراهیم سلیمانی رئیس انجمن عکاسان قم، محمدرضا آزاد، محمد غفاری، محمد بابایی، مرتضی جلالی، مهدی ملاک، احمد شریفی و حامد جلالی از دیگر چهره های فرهنگی و هنری حاضر در این مراسم بودند.     

در این مراسم که با اجرای کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و از هنرمندان قم همراه بود، دکتر محمد علی خبری رئیس دانشکده هنر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی و از شاگردان استاد تفضلیان در سخنانی با اشاره به شخصیت اخلاق محور این چهره هنری، گفت: مرحوم تفضلیان همراه و رفیق اصحاب هنر و ورزش و آموزش و پرورش قم بود.

وی با بیان اینکه در طول سالیان سال از ایشان یک بار ناامیدی ندیدم، افزود: ایشان همواره کانون امیدبخش برای دوستان و همراهان خود بود.

همچنین دکتر محمدعلی منتظری از چهره های هنری قم، در سخنان کوتاهی گفت: مرحوم تفضلیان چهره فرهنگی و هنری ماندگاری بود و پاک زیست و پاک رفت.

رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان قم نیز در سخنانی، فقدان جانسوز پیشکسوت عرصه هنر و ورزش استان تسلیت گفت و افزود: جامعه ورزش استان قم، مدیون تلاش و زحمات همه عزیزانی است که سال ها، لحظات شیرین عمر خود را در راستای خدمت به ورزش و ساختن آینده سازان عرصه ورزش در بخش های مختلف و رده های مختلف سنی صرف کردند و استاد تفضلیان از کسانی بود که در همین راستا، سال ها تلاش کرد و خدمات ایشان بر هیچکس پوشیده نیست.

در پایان این مراسم که با حضور جمع کثیری از اهالی فرهنگ و هنر و ورزش استان همراه بود، نماز میت توسط حجت الاسلام محمودی بر پیکر مرحوم تفضلیان اقامه شد و پیکر این چهره هنری از خانه بسکتبال قم به سمت بهشت معصومه(س) تشییع و در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد.

نوشته های مشابه
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم
پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
اتمام عملیات زیرسازی و بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.