پیکر علی تفضلیان در قطعه هنرمندان قم آرام گرفت

شهر بیست/ پیکر پیشکسوت برجسته هنر و ورزش قم، عصر جمعه تشییع و در قطعه هنرمندان بهشت معصومه(س) به خاک سپرده شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیکر علی تفضلیان در قطعه هنرمندان قم آرام گرفت
شناسه : 10807 | انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، مراسم تشییع پیکر علی تفضلیان پیشکسوت برجسته هنر و ورزش قم همزمان در سالروز شهادت امام محمدباقر(ع) با حضور چهره های فرهنگی، هنری و ورزشی استان در سالن شهید رضائیان برگزار شد.

در این مراسم، رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان قم، حسن دلیر معاون امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، هنرمندان و کارگردانان تئاتر استان و کشور از جمله حسین پارسایی، سیدحسین فدایی حسین، سید جواد طاهری و اصغر نوبخت حضور داشتند.

رضا ابوذر رئیس انجمن سینمای جوانان قم، ابراهیم سلیمانی رئیس انجمن عکاسان قم، محمدرضا آزاد، محمد غفاری، محمد بابایی، مرتضی جلالی، مهدی ملاک، احمد شریفی و حامد جلالی از دیگر چهره های فرهنگی و هنری حاضر در این مراسم بودند.     

در این مراسم که با اجرای کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و از هنرمندان قم همراه بود، دکتر محمد علی خبری رئیس دانشکده هنر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی و از شاگردان استاد تفضلیان در سخنانی با اشاره به شخصیت اخلاق محور این چهره هنری، گفت: مرحوم تفضلیان همراه و رفیق اصحاب هنر و ورزش و آموزش و پرورش قم بود.

وی با بیان اینکه در طول سالیان سال از ایشان یک بار ناامیدی ندیدم، افزود: ایشان همواره کانون امیدبخش برای دوستان و همراهان خود بود.

همچنین دکتر محمدعلی منتظری از چهره های هنری قم، در سخنان کوتاهی گفت: مرحوم تفضلیان چهره فرهنگی و هنری ماندگاری بود و پاک زیست و پاک رفت.

رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان قم نیز در سخنانی، فقدان جانسوز پیشکسوت عرصه هنر و ورزش استان تسلیت گفت و افزود: جامعه ورزش استان قم، مدیون تلاش و زحمات همه عزیزانی است که سال ها، لحظات شیرین عمر خود را در راستای خدمت به ورزش و ساختن آینده سازان عرصه ورزش در بخش های مختلف و رده های مختلف سنی صرف کردند و استاد تفضلیان از کسانی بود که در همین راستا، سال ها تلاش کرد و خدمات ایشان بر هیچکس پوشیده نیست.

در پایان این مراسم که با حضور جمع کثیری از اهالی فرهنگ و هنر و ورزش استان همراه بود، نماز میت توسط حجت الاسلام محمودی بر پیکر مرحوم تفضلیان اقامه شد و پیکر این چهره هنری از خانه بسکتبال قم به سمت بهشت معصومه(س) تشییع و در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
اجرای پرچالش پروژه‌های عمرانی در بافت شهری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.