با خدمات شهرداری سربلندیم/ از تداوم تحول قم حمایت می‌کنیم

دادستان قم با بیان اینکه امروز با فعالیت‌های صادقانه شهرداری قم سرمان بالاست و از اقدامات عمرانی و خدماتی شهرداری دفاع می‌کنیم، گفت: پیشرفت و آبادانی در همه مناطق شهری ملموس است و نمی‌توان ایرادی در حوزه عمرانی و خدماتی به شهرداری قم گرفت، دستگاه قضایی در کنار مدیریت شهری است و از فعالیت‌های شهرداری حمایت می‌کند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
با خدمات شهرداری سربلندیم/ از تداوم تحول قم حمایت می‌کنیم
شناسه : 83266 | انتشار : ۰۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن غریب در دیدار با دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم و مدیران شهری، با تبریک ماه مبارک رمضان و فرارسیدن ایام نوروز اظهار کرد: شهرداری نهادی مظلوم و مقتدر است و خیلی از زحمات شهرداری دیده نمی‌شود و بخش‌های مختلف این نهاد خدمتگزار صادقانه و خالصانه بوده و شهرداری در همه مناسبت‌ها حضور فعال و میدانی دارد.

وی خدمات شهرداری قم در نیمه شعبان را مورد توجه قرار داد و افزود: در جشن‌های نیمه شعبان بسیاری از کارها توسط شهرداری قم انجام شد اما خدمات مجاهدانه شهرداری کمتر دیده و گفته شد.

دادستان قم با تقدیر از توسعه متوازن و خدمات عدالت محور شهرداری قم در مناطق شهری، تصریح کرد: پیشرفت و آبادانی در همه مناطق شهری ملموس است و نمی‌توان ایرادی در حوزه عمرانی و خدماتی به شهرداری قم گرفت.

وی با اشاره به همکاری دادستانی با مدیریت شهری در پیشبرد طرح‌ها و برنامه‌ها، یادآور شد: اینکه شهرداری را با نهادهای دیگر مقایسه کنیم قطعاً دچار خطا خواهد بود چرا که شهرداری نهادی صرفاً خدماتی نبوده و ابعاد مختلفی توسط شهرداری صورت می‌گیرد و خیلی از نارضایتی‌ها از شهرداری به علت اجرای قانون است.

حجت‌الاسلام غریب با تأکید بر اینکه همواره یک‌طرف دعاوی حتی با وجود اجرای قانون ناراضی است، عنوان کرد: امروز با فعالیت‌های صادقانه شهرداری قم سرمان بالاست و از اقدامات عمرانی و خدماتی شهرداری دفاع می‌کنیم.

وی با بیان اینکه خلأهای قانونی در برخی موارد مانند مسائل فرهنگی در بوستان‌ها وجود دارد، ابراز کرد: باید متولی فعالیت‌ها در این بخش‌ها مشخص شود تا بتوان مطالبه کاستی بود.

دادستان قم اظهار داشت: دستگاه قضایی در کنار مدیریت شهری است و از فعالیت‌های شهرداری قم حمایت می‌کند تا شهرداری بتواند با قدرت و قوت قلب در راستای خدمات‌رسانی بهتر به مجاوران و زائران شهر کریمه اهل‌بیت(س) گام بردارد.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.