با خدمات شهرداری سربلندیم/ از تداوم تحول قم حمایت می‌کنیم

دادستان قم با بیان اینکه امروز با فعالیت‌های صادقانه شهرداری قم سرمان بالاست و از اقدامات عمرانی و خدماتی شهرداری دفاع می‌کنیم، گفت: پیشرفت و آبادانی در همه مناطق شهری ملموس است و نمی‌توان ایرادی در حوزه عمرانی و خدماتی به شهرداری قم گرفت، دستگاه قضایی در کنار مدیریت شهری است و از فعالیت‌های شهرداری حمایت می‌کند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
با خدمات شهرداری سربلندیم/ از تداوم تحول قم حمایت می‌کنیم
شناسه : 83266 | انتشار : ۰۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن غریب در دیدار با دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم و مدیران شهری، با تبریک ماه مبارک رمضان و فرارسیدن ایام نوروز اظهار کرد: شهرداری نهادی مظلوم و مقتدر است و خیلی از زحمات شهرداری دیده نمی‌شود و بخش‌های مختلف این نهاد خدمتگزار صادقانه و خالصانه بوده و شهرداری در همه مناسبت‌ها حضور فعال و میدانی دارد.

وی خدمات شهرداری قم در نیمه شعبان را مورد توجه قرار داد و افزود: در جشن‌های نیمه شعبان بسیاری از کارها توسط شهرداری قم انجام شد اما خدمات مجاهدانه شهرداری کمتر دیده و گفته شد.

دادستان قم با تقدیر از توسعه متوازن و خدمات عدالت محور شهرداری قم در مناطق شهری، تصریح کرد: پیشرفت و آبادانی در همه مناطق شهری ملموس است و نمی‌توان ایرادی در حوزه عمرانی و خدماتی به شهرداری قم گرفت.

وی با اشاره به همکاری دادستانی با مدیریت شهری در پیشبرد طرح‌ها و برنامه‌ها، یادآور شد: اینکه شهرداری را با نهادهای دیگر مقایسه کنیم قطعاً دچار خطا خواهد بود چرا که شهرداری نهادی صرفاً خدماتی نبوده و ابعاد مختلفی توسط شهرداری صورت می‌گیرد و خیلی از نارضایتی‌ها از شهرداری به علت اجرای قانون است.

حجت‌الاسلام غریب با تأکید بر اینکه همواره یک‌طرف دعاوی حتی با وجود اجرای قانون ناراضی است، عنوان کرد: امروز با فعالیت‌های صادقانه شهرداری قم سرمان بالاست و از اقدامات عمرانی و خدماتی شهرداری دفاع می‌کنیم.

وی با بیان اینکه خلأهای قانونی در برخی موارد مانند مسائل فرهنگی در بوستان‌ها وجود دارد، ابراز کرد: باید متولی فعالیت‌ها در این بخش‌ها مشخص شود تا بتوان مطالبه کاستی بود.

دادستان قم اظهار داشت: دستگاه قضایی در کنار مدیریت شهری است و از فعالیت‌های شهرداری قم حمایت می‌کند تا شهرداری بتواند با قدرت و قوت قلب در راستای خدمات‌رسانی بهتر به مجاوران و زائران شهر کریمه اهل‌بیت(س) گام بردارد.

نوشته های مشابه
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.