اجرای پرچالش پروژه‌های عمرانی در بافت شهری قم

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: پروژه‌هایی که در بافت شهر کار می‌شود، پر از چالش‌های متفاوت از موضوعات ترافیکی تا معارضات تأسیساتی است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای پرچالش پروژه‌های عمرانی در بافت شهری قم
شناسه : 84191 | انتشار : ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مسعود بخشی، فعالیت‌های سازمان توسعه و عمرانی شهرداری قم را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: بودجه مصوب سازمان در سال گذشته ۴۴۰ میلیارد تومان بود که با فعالیت جهادی و زحمات شبانه‌روزی همکاران توانستیم این بودجه را در هفت ماه محقق کنیم.

وی با بیان اینکه متمم بودجه به شورای اسلامی شهر قم ارسال و با موافقت شورای اسلامی شهر و شورای سازمان به این بودجه ۶۰ میلیارد تومان اضافه شد، افزود: این بودجه هم از حیث درآمد و هم از نظر هزینه به‌صورت کامل محقق شده است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم خاطرنشان کرد: برای سال ۱۴۰۳ پیشنهاد ۶۰۰ میلیارد تومان بودجه را به شورای سازمان و شورای شهر قم ارائه کردیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره پرچالش‌ترین پروژه شهر قم در سال ۱۴۰۲، تصریح کرد: پروژه‌هایی که در بافت شهر کار می‌شود، پر از چالش‌های متفاوت از موضوعات ترافیکی تا معارضات تأسیساتی است.

بخشی اضافه کرد: در طول مدت‌زمان اجرای پروژه باید تمهیداتی اندیشیده شود که جریان ترافیک با اختلال مواجه نشود و این یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های پروژه‌های شهری است که نیاز به تمهیدات فنی و برنامه‌ریزی خاص دارد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم تأکید کرد: انواع تأسیسات شهری در محل اجرای این پروژه‌ها وجود دارد و نمی‌توانیم به نحوی عمل کنیم که منجر به قطعی برق یا آب شویم و همه‌چیز باید بر مبنای ادامه زندگی در بافت شهر رقم بخورد.

بخشی پروژه ادامه تونل غدیر را از پرچالش‌ترین پروژه‌های سال ۱۴۰۲ دانست و گفت: پروژه تونل غدیر که عملیات سازه‌ای آن بهمن سال گذشته تکمیل شد، از جمله پروژه‌هایی بود که انبوهی از موارد تأسیساتی و موضوعات ترافیکی را داشت.

وی مطرح کرد: هر چالشی که با آن روبه‌رو می‌شویم موجب رشد تجربه، مهارت نیروی انسانی و انباشته شدن تجربیات در امور فنی می‌شود و انگیزه‌ای است تا توانمندی‌ها و آگاهی‌های خود را ارتقا دهیم.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.