اجرای ۹۰ پروژه عمرانی در منطقه ۲ قم

مدیر منطقه دو شهرداری قم گفت: سال گذشته ۱۷۰ میلیارد تومان برای ۹۱ پروژه عمرانی در منطقه پیش‌بینی‌شده بود که به جز یک طرح سایر پروژه‌ها اجرایی و انجام شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای ۹۰ پروژه عمرانی در منطقه ۲ قم
شناسه : 84189 | انتشار : ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدرضا حسینی ضمن تشریح عملکرد مدیریت منطقه ۲ در سال ۱۴۰۲ و میزان تحقق درآمدها و هزینه‌کرد پروژه‌های شهری اظهار کرد: همکاری مجموعه‌های استانی برای تأمین زمین‌های ملی در راستای توسعه فضای سبز شهری منطقه ضروری است.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ بودجه منطقه دو ۳۷۰ میلیارد تومان بود که ۱۱۰ میلیارد تومان آن را درآمد نقدی و بیش از ۲۴۵ میلیارد درآمد غیرنقدی تشکیل می‌داد، افزود: با توجه به اینکه بحث اصلاحیه بودجه را داشتیم، درآمد نقدی منطقه به ۱۲۵ میلیارد تومان ارتقا پیدا کرد که این مقدار هم ۱۴۰ میلیارد عملکرد داشت.

مدیر منطقه ۲ شهرداری قم با تأکید بر اینکه در سال ۱۴۰۲ بودجه این منطقه ۱۲۵ درصد محقق شد، خاطرنشان کرد: درآمد غیرنقدی پیش‌بینی‌شده برای سال گذشته ۲۴۵ میلیارد تومان بود که ۹۸ درصد تحقق پیدا کرد، در واقع ۱۱۵ درصد عملکرد، درآمد نقدی و حدود ۹۴ درصد درآمد، غیرنقدی بود که درمجموع ۹۸ درصد وصولی کل درآمد منطقه بوده است.

حسینی با اشاره به اختصاص ۱۷۰ میلیارد تومان برای ۹۱ پروژه عمرانی در سطح منطقه ۲ شهرداری قم گفت: همه پروژه‌ها به جز یک طرح که در کمیسیون ماده ۵ و شورای ترافیکی استان پیش نرفت، اجرا شده است.

وی افزود: درمجموع از ۱۷۰ میلیارد تومان برای ۹۱ پروژه، ۸۲ میلیارد تومان برای ۴۷ پروژه مربوط به معاونت امور زیربنایی منطقه، ۲۹ پروژه با ۱۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون برای معاونت خدمات شهری و ۶۹ میلیارد هم با ۱۵ پروژه سهم معاونت پشتیبانی منطقه ۲ بوده است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.