کمبود فضای سبز سبب اختلال در زندگی شهروندان می‌شود

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: فضاهای سبز شهری به‌عنوان جزء ضروری و لاینفک پیکره شهرها در متابولیسم آن‌ها نقش اساسی را دارند و کمبود آن‌ها می‌تواند اختلالات جدی در حیات شهرها بوجود آورد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کمبود فضای سبز سبب اختلال در زندگی شهروندان می‌شود
شناسه : 84116 | انتشار : ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان در نخستین جلسه شورای مدیران سازمان در سال جدید گفت: شهرها به‌عنوان کانون‌های تمرکز فعالیت و زندگی انسان‌ها برای اینکه بتوانند پایداری خود را تنظیم کنند چاره‌ای جز پذیرش ساختار و کارکردی متأثر از سیستم‌های طبیعی ندارند.

وی با اشاره به اهمیت فضای سبز شهری در زندگی امروز افزود: در این میان فضاهای سبز شهری به‌عنوان جزء ضروری و لاینفک پیکره شهرها در متابولیسم آن‌ها نقش اساسی را دارند که کمبود آن‌ها می‌توانند اختلالات جدی در حیات شهرها به وجود آورد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم ادامه داد: بر همین اساس نظارت بر عرصه‌های فضای سبز شهری از اهمیت بالایی برخوردار است، چراکه حاصل تلاش چندین ساله باغبانان، کارشناسان و مدیران این حوزه که ایجاد ۲۶ میلیون مترمربع فضای سبز است باید به نحو احسن حفظ و نگهداری شود.

همچنین در حاشیه این جلسه آیین معارفه حسین محمدی به‌عنوان سرپرست جدید اداره نظارت سازمان سیما، منظر فضای سبز شهری شهرداری قم انجام و از تلاش‌های مصطفی آقا بزرگی نیز تقدیر شد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.