اجرای ۱۴۸ پروژه عمرانی در منطقه ۴ قم

مدیر منطقه چهار شهرداری قم گفت: ۱۴۸ پروژه عمرانی برای سال ۱۴۰۲ منطقه چهار تعریف‌شده بود که بیش از ۸۰ درصد تکمیل‌ شده و مابقی ابتدای سال در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای ۱۴۸ پروژه عمرانی در منطقه ۴ قم
شناسه : 83922 | انتشار : ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا اقبالیان در خصوص مهم‌ترین اقدامات شهرداری منطقه چهار در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ با بودجه عمرانی بالغ‌بر ۶۵۰ میلیارد تومانی و ۱۴۸ پروژه خرد و کلان در منطقه آغاز شد.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها تا ۸۰ درصد در سال ۱۴۰۲ به سرانجام رسید و باقی اوایل سال جدید به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه این ۱۴۸ پروژه شامل ترافیکی، فضای سبز، عمرانی، فناوری اطلاعات و خدمات شهری بوده است، ابراز کرد: این پروژه‌ها به پیشرفت خوبی رسیده و بخش عمده‌ای تکمیل‌شده است.

اقبالیان ادامه داد: بزرگ‌ترین پروژه‌های منطقه چهار ازجمله پل نیک‌اندیش، تقاطع محور فردوسی و بلوار آیت‌الله صدوقی، باغ گیاه‌شناسی و آغاز پروژه میدان سپاه در جمهوری است.

وی اضافه کرد: تکمیل روشنایی بوستان علوی، تکمیل بوستان خضر در فاز سوم، تکمیل بوستان کوثر و آسفالت معابر و سایر پروژه‌های عمرانی دیگر در این ۱۴۸ پروژه محاسبه و تکمیل‌شده است.

نوشته های مشابه
طرح جامع شهرک سوم پرنیان قم ابلاغ شد
نجات جان مادر باردار قمی
ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری
توسعه هوشمندسازی ترافیکی در پردیسان
طلب ۶ هزار میلیاردی شهرداری قم از نهادهای دولتی
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.