رشد ۶۸ درصدی بودجه عمرانی منطقه یک قم

مدیر منطقه یک شهرداری قم از رشد ۶۸ درصدی بودجه عمرانی این منطقه در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: بودجه عمرانی منطقه یک در سال جاری به ۶ هزار و ۴۸۸ میلیارد ریال رسیده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رشد ۶۸ درصدی بودجه عمرانی منطقه یک قم
شناسه : 83917 | انتشار : ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمدحسین علی‌اکبری با بیان رشد ۶۸ درصدی بودجه عمرانی سال ۱۴۰۳ منطقه یک نسبت به بودجه مصوب سال گذشته، اظهار داشت: افزایش رضایتمندی شهروندان، زائرین و مجاورین کریمه اهل‌بیت(س) از دغدغه‌های مدیریت شهری قم است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی مدون و جامع با در نظر داشتن توزیع عادلانه خدمات از اولویت‌های پروژه‌های شهری است، گفت: توجه ویژه به بافت مرکزی شهر و محلات محروم به‌منظور دسترسی به میانگین خدمات سطح شهر و محرک توسعه، ایمنی و تاب‌آوری شهری، توسعه فضای سبز، توسعه پروژه‌های هوشمندسازی در شهر به‌منظور تسهیل ارائه خدمات، مدیریت هزینه در شهرداری با در نظر گرفتن بودجه جاری، اهتمام به بهره‌برداری از پروژه‌هایی که در سالیان گذشته آغاز شده و استفاده از ظرفیت درآمد پایدار و بازآفرینی شهری محورهای اصلی بوده که از آن‌ها به‌عنوان سرفصل‌های بودجه سال جاری یاد می‌شود.

مدیر منطقه یک شهرداری قم خاطرنشان کرد: پروژه‌های عمرانی مختلفی در سال جاری در سطح منطقه پیش‌بینی‌شده که امیدواریم با همکاری شهروندان، بتوانیم گام‌های مؤثری در رشد و توسعه منطقه برداریم.

نوشته های مشابه
طرح جامع شهرک سوم پرنیان قم ابلاغ شد
نجات جان مادر باردار قمی
ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری
توسعه هوشمندسازی ترافیکی در پردیسان
طلب ۶ هزار میلیاردی شهرداری قم از نهادهای دولتی
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.