تلاش شهرداری برای خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس جدید

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم با بیان اینکه برای امسال بودجه لازم برای بازسازی ۳۰ دستگاه اتوبوس در نظر گرفته‌شده است، گفت: تلاش داریم در صورت امکان، خرید اتوبوس جدید را به ۱۰۰ دستگاه برسانیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تلاش شهرداری برای خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس جدید
شناسه : 83915 | انتشار : ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی نیک در گفت‌وگویی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال گذشته، اظهار کرد: به‌عنوان نخستین وعده توانستیم حذف پول نقد در تمام سیستم اتوبوس‌رانی قم را محقق کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از آرزوهای دیرینه این بود که مردم مدیریت سفر خود را داشته باشند، مطرح کرد: با اقدامات صورت گرفته در سال گذشته امروز مردم می‌توانند به ۵ روش مختلف زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه را مطلع شوند.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم با اشاره به اینکه در این سازمان دو مقوله بازسازی و خرید اتوبوس را دنبال می‌کنیم، عنوان کرد: بازسازی اتوبوس از سال‌ها قبل در دستور کار شهرداری قم قرار داشت و سال گذشته نیز این موضوع دنبال شد.

وی با بیان اینکه ‌سال گذشته ۱۲ دستگاه اتوبوس بازسازی شد، خاطرنشان کرد: برای امسال نیز بودجه لازم برای بازسازی ۳۰ دستگاه اتوبوس در نظر گرفته‌شده است.

نیک با اشاره به اینکه برای تکمیل ناوگان اتوبوس‌رانی نیز به دنبال خرید اتوبوس جدید هستیم، تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ باتوجه به عدم تولید خودرو توسط شرکت‌های مدنظر، نتوانستیم اتوبوس جدید خریداری کنیم.

وی با بیان اینکه مذاکراتی برای خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس در سال ۱۴۰۳ انجام داده‌ایم، یادآور شد: تلاش داریم در صورت امکان، خرید اتوبوس جدید را به ۱۰۰ دستگاه برسانیم.

نوشته های مشابه
طرح جامع شهرک سوم پرنیان قم ابلاغ شد
نجات جان مادر باردار قمی
ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری
توسعه هوشمندسازی ترافیکی در پردیسان
طلب ۶ هزار میلیاردی شهرداری قم از نهادهای دولتی
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.