رشد دو برابری نصب تابلوهای انتظامی در قم

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل از آن شاهد رشد دو برابری نصب تابلوهای انتظامی در شهر قم بودیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رشد دو برابری نصب تابلوهای انتظامی در قم
شناسه : 83897 | انتشار : ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا خانه‌زاد یزدی اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ در زمینه نصب تابلوهای انتظامی، در شهر قم رشد دو برابری داشتیم.

وی با بیان اینکه تابلوهای هدایت مسیر هم با توجه به پروژه‌های جدید که ایجاد می‌شود و یک سری تغییرات در مسیر حرکت مردم است، نوسازی می‌شوند، افزود: در این زمینه در سال ۱۴۰۲ تعداد ۵ هزار و ۹۰۰ تابلوی انتظامی نصب کردیم و تابلوی هدایت مسیر ۷۳۰ مترمربع که نسبت به پارسال که ۳۴۰ مترمربع بود، افزایش دو برابری هم داریم.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اهمیت ارتقای پایداری خط‌کشی‌های ترافیکی در سطح شهر گفت: در گذشته خط‌کشی‌هایی که انجام می‌شد خط‌کشی تک جزئی بود و هزینه‌های کمتری داشت، اما به‌سرعت با توجه به گذر ماشین‌ها و آلاینده‌ها محو می‌شد که سال ۱۴۰۲ اولویت بر روی رنگ دو جزئی گذاشته شد که با ماندگاری حداقل ۳ سال به اجرا رسید.

وی ادامه داد: سال ۱۴۰۱ خط‌کشی دوجزئی به‌صورت طولی به ۵ کیلومتر نمی‌رسید، اما در سال ۱۴۰۲ نزدیک به ۱۰۰ کیلومتر رنگ دوجزئی اجرا شد؛ رنگ تک جزئی هم ۸۰۰ کیلومتر اقدام و عملیاتی شده که در نوع خودش بی‌نظیر است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: رنگ‌های تک جزئی قریب به ۸۰۰ کیلومتر در سال ۱۴۰۲ انجام شد که در سال گذشته‌اش ۳۰۰ کیلومتر بود و یک رشد سه برابری داشتیم.

نوشته های مشابه
طرح جامع شهرک سوم پرنیان قم ابلاغ شد
نجات جان مادر باردار قمی
ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری
توسعه هوشمندسازی ترافیکی در پردیسان
طلب ۶ هزار میلیاردی شهرداری قم از نهادهای دولتی
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.