آسفالت ۱۴۰ هزار مترمربع از معابر منطقه پنج قم

مدیر منطقه پنج شهرداری قم از توزیع آسفالت در ۱۴۰ هزار مترمربع از معابر منطقه در سال گذشته با هزینه ۳۴۰ میلیارد ریالی خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آسفالت ۱۴۰ هزار مترمربع از معابر منطقه پنج قم
شناسه : 83842 | انتشار : ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا رحیمی با اشاره به توزیع آسفالت در معابر و شوارع منطقه پنج در سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: در سال گذشته ۱۴۰هزار مترمربع از معابر و شوارع منطقه پنج آسفالت شده است.

وی معابر شاخص منطقه پنج در توزیع آسفالت را موردتوجه قرار داد و گفت: اجرای پروژه توزیع آسفالت در فرعی‌های شهرک ولایت، فرعی‌های کوچه استخر دریا، کندروی اتصالی به بلوار امام علی(ع)، شوارع داخل جمکران(نجف زاده،شیخ مثله،پنج امامزاده،آدینه و موعود و…)، فرعی‌های کلهری(شامل کوچه ۹و۱۱و۱۵و…)، بلوار خلیج‌فارس لاین برگشت، کندرو و پیاده راه‌های پیامبر اعظم(ص)، بلوار نیایش و جنب بوستان نیایش، کوچه ۱۴ خیابان زاویه، فرعی‌های خیابان حیدریان و بخشی از خیابان ظهور جمکران انجام‌شده است.

وی هزینه اجرا و تهیه آسفالت را بیش از ۳۴۰ میلیارد ریال دانست و افزود: ۷۰ هزار مترمربع از معابر منطقه بااعتباری بالغ‌بر ۷۰ میلیارد ریال در سال گذشته زیرسازی شده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با اشاره به اقدامات عمرانی در سال گذشته تصریح کرد: پروژه جدول‌گذاری به طول ۱۳ هزار و ۲۹۵ مترمربع بااعتباری بالغ‌بر ۱۵۸ میلیارد ریال اجرا شد.

وی یادآور شد: همچنین در سال گذشته ۱۲ هزار و ۹۹۱ مترمربع از معابر منطقه پنج بااعتباری بیش از ۱۰۳ میلیارد ریال موزاییک و سنگ‌فرش شد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.