دفن ۲۱ فرد مجهول‌الهویه در بهشت معصومه

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری قم از دفن ۲۱ فرد مجهول‌الهویه در آرامستان بهشت معصومه(س) در سال گذشته خبر داد و گفت: افراد مجهول‌الهویه با تأیید دادستانی و افراد بی‌بضاعت با معرفی توسط کمیته امداد، مشمول دریافت قبر رایگان شده و مابقی اقشار در قطعه‌های جاری دفن می‌شوند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دفن ۲۱ فرد مجهول‌الهویه در بهشت معصومه
شناسه : 83801 | انتشار : ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید سیف‌الدین موسوی نیارکی با اشاره به مساحت آرامستان بهشت معصومه(س) اظهار کرد: مساحت آرامستان بهشت معصومه(س) ۲۵۰ هکتار است که ۱۰۰ هکتار از این مساحت متوفیان دفن شده و ۱۵۰ هکتار مابقی دیوارکشی شده و درحال‌توسعه است.

وی با توجه به اجرای اقدامات فنی و عمرانی در سال ۱۴۰۲ افزود: خرید حق انشعاب و اصلاح شبکه آب‌رسانی در دو فاز، آسفالت به طول ۷ هزار و ۱۰۰ متر با اعتباری بالغ‌بر ۱۲ میلیارد تومان، جدول‌گذاری و اصلاح جداول به طول ۷۵۰ متر با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد تومان، اجرای موزاییک فرش و شفته‌ریزی محوطه سازمان به طول ۹ هزار متر با اعتباری بالغ‌بر ۳ میلیارد تومان ازجمله اقداماتی بود که در سال گذشته انجام شد.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری قم تصریح کرد: در سال گذشته ۶۲ تابلو هدایت مسیر با اعتباری بالغ‌بر ۴۵۰ میلیون تومان خریداری و اصلاح هندسی میدان امام علی(ع) به طول ۷۵۰ متر با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد تومان عملیاتی شد.

وی بابیان اینکه ۷ هکتار مساحت فضای سبز آرامستان بهشت معصومه(س) است، ابراز کرد: به‌منظور نگهداری از فضای سبز در سال گذشته بالغ‌بر ۷۲۰ میلیون تومان هزینه شد.

موسوی نیارکی از ممنوعیت دفن متوفی در آرامستان های داخل شهر به دلیل مشکلات ترافیکی و زیست‌محیطی خبر داد و گفت: شهروندان برای دفن متوفی خود آرامستان بهشت معصومه(س) را انتخاب کنند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۱ فرد مجهول‌الهویه در آرامستان بهشت معصومه(س) دفن شده است، عنوان کرد: افراد مجهول‌الهویه با تأیید دادستانی و معرفی افراد بی‌بضاعت توسط کمیته امداد، مشمول دریافت قبر رایگان شده و مابقی اقشار در قطعه‌های جاری دفن می‌شوند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.