استقرار ۱۰ هزار و ۷۰۰ تخته چادر مسافرتی نوروزی در ۷ بوستان قم

مدیرکل هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اقدامات انجام‌شده در ایام نوروز گفت: در ایام نوروز ۷ بوستان شهر قم پذیرای استقرار ۱۰ هزار و ۷۰۰ تخته چادر مسافرتی بوده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
استقرار ۱۰ هزار و ۷۰۰ تخته چادر مسافرتی نوروزی در ۷ بوستان قم
شناسه : 83773 | انتشار : ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محسن میرهادی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای مناسبت‌های ملی و مذهبی یکی از مباحث مهم در شهرداری است،‌ اظهار کرد: از تاریخ ۲۹ اسفند تا ۱۵ فروردین سال جاری، ۱۰ هزار و ۷۰۰ تخته چادر در بوستان‌های سطح شهر اسکان داده شده است.

وی با اشاره به اینکه ۷ بوستان در سطح شهر آماده اسکان مسافرین نوروزی بود، افزود: بوستان‌ها و مبادی ورودی شهر چون بوستان فدک، امام رضا(ع)، غدیر، نیاز، نیایش، مهدی(عج) و بوستان‌هاشمی ازجمله بوستان‌های اسکان زائرین و پذیرای مسافرین نوروزی در ایام نوروز بوده است.

مدیرکل هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم از انجام اقدامات پیشگیرانه در بوستان‌ها خبر داد و تصریح کرد: به علت برودت هوا، خودروهای آتش‌نشانی در محل‌های اسکان مسافرین با دوربین‌های حرارتی مستقر بوده و قبل از برپا شدن چادرهای مسافرتی ممنوعیت استفاده از وسایل گرمایشی و پیک‌نیک را به مسافرین اطلاع‌رسانی می‌کردند.

وی ابراز کرد: درراستای تسهیل اسکان مسافرین نوروزی در بوستان‌ها، خدمات رفاهی چون سرویس بهداشتی، نمازخانه، آلاچیق، آبخوری در محل‌های اسکان به‌صورت ویژه اجراشده است.

گفتنی است ۱۸ سفره هفت‌سین با تلفیق بهار طبیعت و بهار قرآن در سطح مناطق شهری توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم برپا شد.

میرهادی در خصوص راه‌های ارتباطی با مسافرین خاطرنشان کرد: ازجمله اقدامات انجام‌شده در این راستا می‌توان به برپایی ۸ ستاد اطلاع‌رسانی و راهنمای زائر در مبادی ورودی‌های شهر، ارتباط مستقیم با سامانه ۱۳۷، ارسال پیامک ورودی حاوی لینک سامانه qom.ir به مسافرین و نصب بنر در سطح شهر اشاره کرد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.