اختصاص تخفیف ویژه عوارض پسماند در قم

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: شهروندان واحدهای مسکونی و غیرمسکونی با تفکیک پسماند از مبدأ و تحویل به عامل اجرایی از طریق اپلیکیشن های نونا و بهروب، شامل حداکثر ۳۰ درصد تخفیف هزینه مدیریت پسماند در پایان سال ۱۴۰۳ خواهند بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اختصاص تخفیف ویژه عوارض پسماند در قم
شناسه : 83766 | انتشار : ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی اظهار کرد: با راه‌اندازی و فعالیت اپلیکیشن‌های جمع‌آوری پسماند، این اپلیکیشن‌ها به پل ارتباطی بین شهروندان و سازمان مدیریت پسماند تبدیل می‌شوند که از طریق آن شهروندان، هوشمندانه، سریع و ساده پسماندشان را تحویل می‌دهند.

وی با بیان اینکه حذف زباله‌گردی، افزایش تفکیک، کاهش آلودگی محیط‌زیست و حذف جانوران موذی از تأثیرات تفکیک پسماند است گفت: هرچه ضریب همکاری شهروندان در مدیریت پسماند، تفکیک از مبدأ و تحویل پسماندهای تفکیک‌شده به عوامل شهرداری بالاتر باشد، کمتر شاهد پدیده زباله‌گردی خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم عنوان کرد: نونا و بهروب سامانه‌های هوشمند جمع‌آوری پسماند خشک در شهر قم هستند که تحویل پسماند در محل را برای شهروندان ممکن کرده تا علاوه بر افزایش مشارکت شهروندان، مسیر بازیافت پسماند نیز تسهیل یابد .

وی همچنین خاطرنشان کرد: شهروندان واحدهای مسکونی و غیرمسکونی با تفکیک پسماند از مبدأ و تحویل به عامل اجرایی از طریق اپلیکیشن های نونا و بهروب ، شامل حداکثر ۳۰ درصد تخفیف هزینه مدیریت پسماند در پایان سال ۱۴۰۳ خواهند بود .

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.