تشریح اقدامات منطقه ۷ قم برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس

منطقه هفت شهرداری قم با بسیج عوامل، امکانات و تجهیزات به استقبال برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس و تشییع پیکر شهید راه قدس محسن صداقت رفته است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تشریح اقدامات منطقه ۷ قم برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس
شناسه : 83718 | انتشار : ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم به عنوان متولی مدیریت شهری در هسته مرکزی، مانند برگزاری مراسمات و مناسبت‌های مختلف به علت قرارگیری حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مصلای قدس، میدان شهید مطهری و… در این منطقه شهری، با بسیج عوامل، امکانات و تجهیزات به استقبال برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس و تشییع پیکر شهید راه قدس محسن صداقت رفته است.

آماده‌باش تمامی نیروهای ستادی، خدماتی و اجرایی شهرداری منطقه هفت و آماده باش ماشین آلات سبک و سنگین و استقرار در موتوری منطقه در نزدیکی مصلی در این زمینه صورت گرفته است.

در این راستا شست‌وشو، نظافت و پاک‌سازی مسیر راهپیمایی به ویژه پیاده‌راه آیت‌الله مرعشی نجفی(ره)، استقرار ۳ دستگاه تانکر آب غیر شرب در مسیر راهپیمایی و بلوار شهید منتظری جهت شستشو و تجدید وضو، فضاسازی و آذین بندی سطح منطقه به صورت عمومی با پرچم جمهوری اسلامی و به صورت ویژه در طول مسیر راهپیمایی، هماهنگی با اماکن عمومی و مساجد در طول مسیر راهپیمایی جهت استفاده از سرویس بهداشتی و تجدید وضو انجام گرفته است.

از دیگر اقدامات و فعالیت های منطقه هفت برای راهپیمایی روز جهانی قدس و تشییع پیکر شهید راه قدس می توان به شستشو ، نظافت و پاکسازی اطراف و داخل مصلی، آذین بندی و فضاسازی اطراف و داخل حیاط مصلی، تامین نیرو جهت فرش نمودن حیات مصلی، همکاری و تامین راهبند و نرده جهت انسداد مسیرهای محدوده مصلی و مسیر راهپیمایی توسط عوامل راهور و هماهنگی و تامین بالابر در چند نقطه از مسیر جهت استفاده صدا و سیما و تصویر برداری هوایی اشاره کرد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.