سرویس‌دهی رایگان ناوگان اتوبوس‌رانی قم در روز قدس

مدیرکل حوزه شهردار قم از ارائه خدمات پارکینگ و سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی به‌صورت رایگان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سرویس‌دهی رایگان ناوگان اتوبوس‌رانی قم در روز قدس
شناسه : 83712 | انتشار : ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید جواد صحرایی با اشاره به راهپیمایی روز جهانی قدس و برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای برگزاری باشکوه این مراسم و همچنین تشییع شهید راه قدس محسن صداقت اظهار داشت: مجموعه بخش‌های مختلف شهرداری قم برای برگزاری این راهپیمایی حماسی و تأثیرگذار در آماده‌باش کامل خواهند بود.

وی با بیان اینکه فضاسازی شهری متناسب با گرامیداشت روز جهانی قدس نیز توسط اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم انجام‌شده است، ابراز کرد: هماهنگی با دستگاه‌ها و نهادهای استانی برای برگزاری باشکوه این راهپیمایی انجام‌شده است.

مدیرکل حوزه شهردار قم ادامه داد: عوامل ستادی و خدماتی شهرداری قم در این راستا با بسیج کامل امکانات و تجهیزات در حال خدمات‌رسانی و فعالیت خواهند بود و مسیرهای راهپیمایی از عصر امروز با همکاری پلیس راهور آماده‌سازی می‌شود.

وی از دستور شهردار قم برای رایگان شدن پارکینگ‌های مجاور مسیرهای راهپیمایی خبر داد و افزود: پارکینگ‌های ضلع شرقی حرم مظهر، شهید کاظمی، طبقاتی زائر و بهار برای ارائه خدمات رایگان به شهروندان از ساعت ۸ لغایت ۱۴ روز جمعه ۱۷ فروردین‌ماه پیش‌بینی‌شده است.

صحرایی همچنین با اشاره به سرویس‌دهی رایگان ناوگان اتوبوس‌رانی در روز جمعه و همزمان با روز جهانی قدس با دستور شهردار قم مطرح کرد: ناوگان اتوبوس‌رانی نیز برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر، سرویس‌دهی در تمامی خطوط شهری فردا تا پایان راهپیمایی رایگان خواهد بود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.