آمادگی ناوگان حمل‌ونقل عمومی قم برای روز قدس

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از پیش‌بینی تدابیر ترافیکی مانند اتوبوس، تاکسی و پارکینگ همزمان با روز جهانی قدس خبر داد و گفت: شهروندان با استفاده از حمل‌ونقل عمومی و به‌ویژه در مسیرهای منتهی به راهپیمایی، در کاهش ترافیک یاری‌رسان باشند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آمادگی ناوگان حمل‌ونقل عمومی قم برای روز قدس
شناسه : 83710 | انتشار : ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا خانه‌زاد یزدی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت روز جهانی قدس، اظهار داشت: مدیریت شهری در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس و تشیع شهید راه قدس محسن صداقت، تدابیر ویژه‌ای برای خدمات‌رسانی به روزه‌داران و شهروندان قمی اندیشیده است.

وی با بیان اینکه در راستای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس، با همکاری دستگاه‌های مختلف برنامه‌ریزی‌هایی انجام‌شده است، ابراز کرد: به‌منظور تسهیل حضور مردم، کلیه خطوط اتوبوس‌رانی شهر قم از ساعت ۷ صبح فردا جمعه ۱۷ فرودین ماه تا پایان مراسم به‌صورت رایگان به ارائه خدمات و سرویس‌دهی خواهند پرداخت.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از رایگان بودن خدمات پارکینگ‌های هسته مرکزی همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد و گفت: پارکینگ‌های شهید کاظمی، شرقی، زائر و بهار از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم به‌صورت رایگان در اختیار مردم و شهروندان خواهد بود.

وی پیش‌بینی تعداد مناسبی تاکسی برای خدمات‌رسانی را مطرح کرد و با درخواست از شهروندان برای استفاده از حمل‌ونقل عمومی تصریح کرد: شهروندان با استفاده از حمل‌ونقل عمومی و به‌ویژه در مسیرهای منتهی به راهپیمایی، در کاهش ترافیک یاری‌رسان باشند تا بتوان هرچه بهتر به ارائه خدمات پرداخت.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.