برگزاری قرعه‌کشی جوایز جشنواره خوش‌حسابی عوارض شهرداری قم

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم از برگزاری قرعه‌کشی جوایز جشنواره خوش‌حسابی عوارض شهرداری در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: این قرعه‌کشی در ۶ مرحله و از ۱۶ فروردین‌ماه برگزار خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری قرعه‌کشی جوایز جشنواره خوش‌حسابی عوارض شهرداری قم
شناسه : 83708 | انتشار : ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد وحیدنیا با اشاره به اجرای جشنواره خوش‌حسابی پرداخت عوارض شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ گفت: به‌منظور قدردانی از مشارکت مردم در پرداخت عوارض شهرداری، هدایایی به ارزش ۴ میلیون ریال در قالب این جشنواره به شرکت‌کنندگان پرداخت خواهد شد.

وی در تشریح هدایای در نظر گرفته‌شده برای شهروندان گفت: کارت‌های هدیه، کمک‌هزینه‌های خرید دوچرخه، کمک‌هزینه‌های سفر به مشهد مقدس و عتبات عالیات بخشی از هدایای در نظر گرفته‌شده است.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم همچنین با اشاره به شرکت بیش از ۳۸ هزار نفر در این جشنواره گفت: قرعه‌کشی هدایا به‌صورت زنده و برخط از ساعت ۲۱ روز ۱۶ فروردین‌ماه آغاز و به مدت ۵ شب ادامه خواهد داشت که از طریق کانال شهرداری قم در پیام‌رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/shahrdari_Qom به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

وحیدنیا همچنین از جشن بزرگ پایانی این طرح و اهدای حضوری جوایز در ایام عید سعید فطر خبر داد و افزود: هر شب به‌قیدقرعه ۲۳ هدیه شامل یک کمک‌هزینه سفر عتبات عالیات، یک کمک‌هزینه سفر مشهد مقدس، یک کمک‌هزینه خرید دوچرخه و ۲۰ کارت هدیه به شرکت‌کنندگان در این جشنواره اهدا خواهد شد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.