منتقدان منصف باشند

شهردار قم با بیان اینکه انتقاد با تخریب متفاوت است و باید انصاف در انتقادات رعایت شود، گفت: امروز ذخایر مالی و انسانی شهرداری قم در شرایط مطلوبی قرار دارد و نباید با حواشی جلوی فعالیت‌ها گرفته شود که در این شرایط مطالبات مردمی به حاشیه می‌رود، تا زمانی که قانون اجازه فعالیت در شهرداری به ما می‌دهد ملزم به فعالیت و خدمت هستیم و در این مسیر با توکل به خدا کارها را به پیش خواهیم برد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
منتقدان منصف باشند
شناسه : 83688 | انتشار : ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد و مدیران ارشد شهرداری قم در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین حامدی امام‌جمعه پردیسان، با اشاره به تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: در سال جاری نیز بودجه بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومانی مصوب شده که سهم قابل‌توجهی قطعاً به عدالت محوری، توزیع سرانه‌ها و مسجد محوری با نگاه به توازن منابع انجام خواهد شد.

وی توسعه و پیشرفت مورد توجه مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار داد و افزود: هنوز مصادیق این توسعه و پیشرفت در کاربرد نهایی فاصله‌دارند و هنوز الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی مشخص نشده است.

شهردار قم با بیان اینکه قم عقب‌ماندگی سنواتی داشته و هنوز با شهری در تراز فاصله دارد، ابراز کرد: قم جهان‌شهر بوده و باید چشم‌انداز جهانی داشته باشد و هنوز راه‌های نرفته زیادی وجود دارد.

سقائیان‌نژاد اهداف تا برنامه دوم راهبردی شهرداری قم را مورد اشاره قرار داد و گفت: تأمین ۵۰۰ دستگاه اتوبوس، احداث ۳۵ تقاطع، رسیدن به سرانه ۲۵ مترمربعی فضای سبز، عدم دفع پسماندهای شهری، افزایش خدمات الکترونیکی، محله محوری و… بخشی از اهداف این برنامه است.

وی با تأکید بر اینکه انسجام خوبی در بدنه و مدیریت شهری وجود دارد، اذعان کرد: اخیراً حواشی پیرامون شورای شهر و شهرداری افزایش‌یافته که نگران ورود این حواشی به بدنه فعالیت شهرداری هستیم که قطعاً با ورود این حواشی نمی‌توان فعالیت منسجمی داشت.

شهردار قم یکی از شاخص‌های امروز شهرداری قم وجود اقتدار دانست و تصریح کرد: در بیرون از سازمان نیز انسجام خوبی در بین مسئولان استانی و شهری وجود دارد و امیدواریم این تعاملات منجر به افزایش خدمات به مردم شود.

سقائیان‌نژاد با بیان اینکه انتقاد با تخریب متفاوت است و باید انصاف در انتقادات رعایت شود، مطرح کرد: امروز ذخایر مالی و انسانی شهرداری قم در شرایط مطلوبی قرار دارد و نباید با حواشی جلوی فعالیت‌ها گرفته شود که در این شرایط مطالبات مردمی به حاشیه می‌رود.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های شهرداری در سر سفره مردم نمایان خواهد بود، یادآور شد: تا زمانی که قانون اجازه فعالیت در شهرداری به ما می‌دهد ملزم به فعالیت و خدمت هستیم و در این مسیر با توکل به خدا کارها را به پیش خواهیم برد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.