تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲

شهردار قم گفت: شهرداری با وجود مشکلات و فراز و نشیب‌ها در سال ۱۴۰۲ توانست ۱۰۵ درصد از بودجه درآمدی خود را محقق کند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
شناسه : 83278 | انتشار : ۰۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین غریب دادستان استان، اظهار کرد: شهرداری قم در سال گذشته با تمام فراز و نشیب‌ها توانست طبق برنامه راهبری اقدامات خود را اجرایی کند و به تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد برسد.

وی با بیان اینکه فاز ۵ عمار یاسر بعد از حدود ۵۰ سال اواخر سال گذشته در اختیار مردم قرار گرفت، ابراز کرد: تمامی مباحث جداره‌سازی، معابر، جداول، رنگ‌آمیزی، خط‌کشی و… این بلوار انجام‌شده است.

شهردار قم خاطرنشان کرد: ادامه تونل غدیر به سمت بلوار حضرت جعفر طیار(ع) از حیث عمرانی آماده بازگشایی است و به توصیه پلیس و برای کنترل ترافیک در خیابان شهید فاطمی فعلاً مسدود است و به‌صورت فاز به فاز در آینده‌ای نزدیک بازگشایی خواهد شد.

وی از آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه در سال جاری خبر داد و گفت: کل فعالیت‌های عمرانی، اجرایی، ترافیکی، حمل‌ونقلی، خدماتی، محیط‌زیستی و… از ابتدای سال جاری نیز با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در حال اجراست و تمام تیم شهرداری همراه و همکار برای خدمات‌رسانی هستند.

سقائیان‌نژاد، شعار سال را موردتوجه قرار داد و گفت: در بخش تولید شهرداری با فعالیت‌های عمرانی، نظافت، حمل‌ونقل، خدماتی، توسعه و نگهداری محیط‌زیست و … تمام تلاش خود را خواهد کرد ولی در بخش مشارکت مردمی نیاز به همراهی و انسجام داریم.

وی اضافه کرد: عموم مردم عزیز و همشهریان وحدت مناسبی دارند ولی اگر حواشی از طریق مدیران و مسئولان از طرق مختلف به جامعه کشیده شود قطعاً انسجام مردمی نیز با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود و از دست رفتن فرصت‌ها، به ضرر مردم تمام خواهد شد.

شهردار قم با تأکید بر اینکه خواص باید وحدت‌آفرین باشند، اذعان کرد: وقتی اختلافات از طرق مختلف از جمله رسانه‌ها به بطن جامعه کشیده شود قطعاً مطالبات به حق مردم به حاشیه خواهد رفت و ثمره آن کاهش مشارکت مردم است.

وی در پایان از تلاش‌ها، همراهی‌ها و همکاری‌های دستگاه قضایی با مجموعه مدیریت شهری تقدیر کرد.

نوشته های مشابه
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.