تردد ۲ میلیون مسافر از پایانه‌های شهر قم

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم گفت: طی سال گذشته بیش از دو میلیون جابه‌جایی در پایانه‌ها انجام گرفت، یعنی حدود دو برابر جمعیت قم مسافر جابه‌جا شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تردد ۲ میلیون مسافر از پایانه‌های شهر قم
شناسه : 83250 | انتشار : ۰۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، زین‌العابدین قراچورلوی با اشاره به توجه سازمان پایانه‌های شهرداری قم نسبت به برنامه‌های فرهنگی اظهار کرد: تلاش شده است خدماتی متناسب با فرهنگ شهر قم به ویژه در ایام نوروز از نظر فرهنگی و بصری در پایانه‌ها ارائه شود.

وی بیان کرد: طی سال گذشته بیش از دو میلیون جابه‌جایی در پایانه‌ها انجام گرفته و حدود دو برابر جمعیت قم مسافر جابه‌جا شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم خاطرنشان کرد: برای نخستین‌بار در کشور یک بخش بازی در سالن کوثر پایانه مرکزی برای بازی کودکان ایجاد شد، همچنین اتاق کودک و مادر را احداث کردیم.

قراچورلوی گفت: احداث محور پیاده رو در پایانه مرکزی شهر قم از جمله اقداماتی بود که سال گذشته انجام شد. همچنین ساماندهی در پارک سوار شمالی انجام گرفت تا در وضعیت ظاهری آن تغییراتی ایجاد شود.

وی عنوان کرد: سرویس‌های بهداشتی در پایانه‌ها به‌روزرسانی شدند و در ساختمان‌ها نیز تعمیرات لازم انجام گرفت و نمازخانه‌ها تعمیر شد.

نوشته های مشابه
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.