مردم از عملکرد شهرداری قم رضایت دارند/ شورای شهر حامی شهردار باشد

امام جمعه پردیسان قم با بیان اینکه مردم به اقدامات و عملکرد شهرداری واقف بوده و قدردان آن هستند و از شورای شهر نیز برای حفظ و حمایت از شهردار باید تشکر کرد، گفت: با مقایسه شهر قم با شهرهای دیگر می‌توان اذعان داشت که شهر قم از نظر نظافت و مبلمان شهری و راه‌های ارتباطی یکی از بهترین شهرهای کشور است که نتیجه تلاش شهرداری و حمایت شورای شهر است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مردم از عملکرد شهرداری قم رضایت دارند/ شورای شهر حامی شهردار باشد
شناسه : 83235 | انتشار : ۰۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حامدی در دیدار نوروزی با اعضای شورای شهر قم، ضمن ابراز تقدیر و تشکر از اقدامات مدیریت شهری و شورای شهر اظهار داشت: اهتمام شهرداری قم و اعضای شورای شهر در رفع مشکلات شهر قم و منطقه پردیسان قابل‌تقدیر است.

وی اقدامات شهردار منطقه پردیسان را شبانه‌روزی دانست و افزود: با مقایسه شهر قم با شهرهای دیگر می‌توان اذعان داشت که شهر قم از نظر نظافت و مبلمان شهری و راه‌های ارتباطی یکی از بهترین شهرهای کشور است که نتیجه تلاش شهرداری و حمایت شورای شهر است.

امام‌جمعه پردیسان تصریح کرد: مردم به اقدامات و عملکرد شهرداری واقف بوده و قدردان آن هستند و از شورای شهر نیز برای حفظ و حمایت از شهردار باید تشکر کرد.

وی با مقایسه عملکرد شهردار فعلی شهر قم با سایر شهرداران قبلی گفت: گاهی با انتقادهایی از شهردار مواجه هستیم که خارج از محدوده اختیارات و وظایف شهردار بوده و باید از سایر سازمان‌ها مطالبه کنیم و باید مطالبات خود را از شهرداری در محدوده اختیارات مدیریت شهری قرار دهیم.

حامدی تأکید کرد: مردم پیام‌های تشکرآمیزی به ما برای مدیریت شهری و شهرداری ارسال می‌کنند و شاهد رضایت مردم از عملکرد شهرداری به‌خصوص در فضای سبز با توجه به اقلیم خشک و آب‌شور شهر قم هستیم.

نوشته های مشابه
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
برگزاری نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت در قم
قم در حوزه معماری و شهرسازی سرآمد باشد
لزوم همکاری اوقاف برای ساماندهی قبرستان نو
بیمارستان‌های قم ملزم به دریافت پروانه ایمنی هستند
برنامه‌ریزی برای گسترش محورهای پیاده در هسته مرکزی شهر قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.