افزایش رضایت مسافران نوروزی از راه‌اندازی پارکینگ‌های هوشمند در قم

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: راه‌اندازی پارکینگ‌های هوشمند در هسته مرکزی شهر قم و اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) همزمان با پیک تردد مسافر، رضایتمندی بالایی از سوی زائران داشته است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افزایش رضایت مسافران نوروزی از راه‌اندازی پارکینگ‌های هوشمند در قم
شناسه : 83179 | انتشار : ۰۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا خلیلی با اشاره به معضل پارکینگ در قم اظهار داشت: برای بحث مدیریت پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر و اطراف حرم مطهر برای سال جدید و ماه مبارک رمضان، از یک ماه گذشته برنامه‌ریزی انجام شد.

وی با بیان اینکه بحث هوشمندسازی پارکینگ‌ها مدنظر قرار گرفته است، ابراز کرد: ستاد سازمان هم در پل علیخانی و میدان شهید مطهری دایر است تا در این ایام پیک زائر در شهر قم، راهنمایی و خدمات لازم را به زوار و مسافرین اعمال کنند.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به امتیازات پارکینگ هوشمند گفت: در این نوع پارکینگ از تخلفات در بحث دریافت تعرفه جلوگیری می‌شود، زیرا اپراتور دیگر هیچ نقشی در محاسبه میزان توقف در پارکینگ ندارد و به‌طورکلی در ورودی پارکینگ عکس از پلاک خودرو گرفته می‌شود و هنگام خروج تطبیق داده‌شده و سیستمی و نرم‌افزاری محاسبه می‌شود و هزینه پارکینگ نیز روی کارت‌خوان ثبت می‌شود.

خلیلی خاطرنشان کرد: قبل از این شکایات زیادی از بابت تعرفه پارکینگ‌ها داشتیم اما با طرح هوشمند، تا حد زیادی کاهش پیدا کرده و بر رضایتمندی مراجعان و زائران افزوده است.

نوشته های مشابه
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.