رنگ‌آمیزی ۱۱۳۰۰۰ متر جداول منطقه یک قم

مدیر منطقه یک شهرداری قم از رنگ‌آمیزی ۱۱۳ هزار متر جدول و تمامی پایه تابلوهای سطح منطقه خبر داد و گفت: تکمیل باغچه‌های سطح منطقه با کاشت ۳۵ هزار گلدان انجام شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رنگ‌آمیزی ۱۱۳۰۰۰ متر جداول منطقه یک قم
شناسه : 83158 | انتشار : ۰۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمدحسین علی‌اکبری با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف در طرح استقبال از بهار در سطح منطقه یک قم اظهار داشت: ۱۱۳ هزار متر جدول و تمامی پایه تابلوهای سطح منطقه با ۷ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم رنگ، پیش از پایان سال رنگ‌آمیزی شد.

وی آماده‌سازی بوستان‌های حضرت مهدی(عج) و هاشمی برای اسکان نوروزی زائران را مورد توجه قرار داد و افزود: روکش آسفالت معبر مقابل بوستان مهدی(عج) و تعمیر و تجهیز سرویس بهداشتی این ۲ بوستان به‌صورت کامل به همراه آماده‌سازی کامل بوستان‌ها انجام شد.

وی با بیان اینکه تجهیز و آماده‌سازی نمازخانه بوستان‌ها و آذین‌بندی کامل سطح منطقه همزمان با ایام نوروز انجام شد، ابراز کرد: ستاد خدمات‌رسانی منطقه یک در بوستان رسانه انتهای بلوار شهید سلیمانی برپا شده که برای فضاسازی اطراف آن و اجرای فرش گل با ۴۰۰۰ گلدان اقدام شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به پاک‌سازی حاشیه کمربندی امام علی(ع)، تصریح کرد: بیش از هزار و ۹۰۰ مترمربع نقاشی دیواری در این ایام ترسیم‌شده است.

وی از تکمیل و واکاوی باغچه‌های سطح منطقه با ۳۵ هزار گلدان خبر داد و گفت: المان شهید گران‌قدر صادقی نیز آماده و در بلوار شهید صادقی نصب‌شده است.

علی‌اکبری با تأکید بر اجرای طرح خدمات محله‌ای در سطح منطقه یک، ادامه داد: در کنار برپایی ستاد تسهیلات سفر منطقه، فضاهایی برای اسکان موقت، راهنمای زائر، محل شارژ موبایل، توزیع نقشه‌ها و… به‌صورت ۲۴ ساعته در حال انجام است.

نوشته های مشابه
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.