اتصال محورهای ترافیکی شهر قم با افتتاح خیابان جعفر طیار(ع)

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه با افتتاح خیابان جعفر طیار(ع) دو محور مهم قطری ترافیکی شهر قم به یکدیگر متصل می‌شود، گفت: اتصال این محور به خیابان شهید فاطمی و خیابان معلم به صورت تقاطع‌های چراغ‌دار هوشمند خواهد بود که از همین ابتدای طرح آماده بهره‌برداری است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اتصال محورهای ترافیکی شهر قم با افتتاح خیابان جعفر طیار(ع)
شناسه : 83119 | انتشار : ۰۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا خانه‌زاد یزدی در حاشیه بازدید از محور فاز پنج عمار یاسر که به نام جعفر طیار(ع) نام گذاری شده اظهار کرد: ابتدای فروردین ۱۴۰۳ مقارن شد با افتتاح فاز پنج عمار یاسر که حسب دستور شهردار افتتاح به صورت غیررسمی صورت گرفت تا شهروندان و زائران در سال جدید بتوانند از این پروژه بهره بگیرند.

وی افزود: طرح این خیابان به ۵۷ سال پیش برمی‌گشت اما به دلیل مشکلات تملکی با تأخیر رو‌به‌رو شده بود و در نهایت با همتی که انجام شد تملک‌ها به نتیجه رسید.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: بلوار جعفر طیار (ع) ادامه محور عمار یاسر است که محور طولی و قطری شهر قم است و حلقه‌های ترافیکی را به هم وصل می‌کند.

خانه‌زاد یزدی با اشاره به اینکه این محور در ادامه به میدان سپاه و محور جمهوری متصل می‌شود، اضافه کرد: با این اتصال، رینگ‌های قطری شهر به هم متصل شده و معابر اصلی شهر به یکدیگر متصل خواهند شد.

وی با اشاره به تمهیدات ترافیکی برای خیابان جعفر طیار گفت: اتصال این محور به خیابان شهید فاطمی و خیابان معلم به صورت تقاطع‌های چراغ‌دار هوشمند خواهد بود که از همین ابتدای طرح آماده بهره‌برداری است.

نوشته های مشابه
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.