پشتیبانی شهرداری قم از برگزاری انتخابات

فرماندار قم با تقدیر از پشتیبانی شهرداری قم در برگزاری انتخابات گفت: در مؤلفه سلامت نیز یکی از معدود انتخاباتی را در استان قم داشتیم که هیچ شکایتی در آن وجود نداشت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پشتیبانی شهرداری قم از برگزاری انتخابات
شناسه : 82995 | انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس ذاکریان در جلسه‌ای که به مناسبت فرارسیدن روز شهردار در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه شهرداری و نیروی انتظامی در انتخابات همکاری گسترده‌ای داشتند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری چهار مؤلفه برای انتخابات تعیین کردند، مطرح کرد: در استان قم در هر چهار مؤلفه توانستیم عملکرد موفقی را داشته باشیم.

فرماندار قم با بیان اینکه رقابت در انتخابات امسال استان قم پرشور بود، عنوان کرد: در مؤلفه سلامت نیز یکی از معدود انتخاباتی در استان قم داشتیم که هیچ شکایتی در آن وجود نداشت.

ذاکریان با اشاره به اینکه در افزایش میزان مشارکت استان قم رتبه نخست را کسب کرد، خاطرنشان کرد: در بحث امنیت نیز هیچ مشکل امنیتی را در انتخابات شاهد نبودیم.

وی با بیان اینکه امسال برای نخستین مرتبه پشتیبانی کامل انتخابات بر عهده شهرداری بود، تصریح کرد: خدمات‌رسانی قابل توجهی در برگزاری انتخابات توسط شهرداری انجام و پشتیبانی کامل در بخش‌های مختلف صورت گرفت.

فرماندار قم با اشاره به اینکه در کم‌ترین زمان نتایج انتخابات استان قم اعلام شد، یادآور شد: استان قم نخستین استان کشور بود که انتخابات در آن به صورت کاملاً الکترونیکی برگزار شد.

نوشته های مشابه
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.