انتقاد معاون استاندار قم از تخریب‌ خدمات شهرداری/ شهادت می‌دهم بهتر از سقائیان‌نژاد نداشتیم

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با بیان اینکه همیشه قطار در حال حرکت سنگ می‌خورد، گفت: از سال ۱۳۷۳ در سمت‌های مدیریتی مختلف استان فعالیت دارم و با شهرداران مختلفی کار کردم اما شهادت می‌دهم که در هیچ دوره‌ای شخصیتی مانند سقائیان‌نژاد نداشتیم، افرادی که چشمان خود را بر پیشرفت شهر می‌بندند، باید در پیشگاه الهی پاسخگو باشند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
انتقاد معاون استاندار قم از تخریب‌ خدمات شهرداری/ شهادت می‌دهم بهتر از سقائیان‌نژاد نداشتیم
شناسه : 82979 | انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد حاجی‌زاده در نشست با سید مرتضی سقائیان‌نژاد به مناسبت روز شهردار، اظهار کرد: خداوند در ماه مبارک رمضان درهای رحمت خود را برای انسان باز کرده است.

وی ضمن تبریک روز شهردار، مطرح کرد: وقتی سیره شهدا و به ویژه شهید مهدی باکری را می‌خوانیم متوجه خواهیم شد که چه نعمت‌های بزرگی را از دست داده‌ایم.

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه امیدواریم در مسیر حرکت شهدا قرار بگیریم، عنوان کرد: حرکت انقلاب اسلامی در مسیر ظهور است و امیدواریم لیاقت درک کردن ظهور را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه از سال ۷۳ در سمت‌های مدیریتی مختلف استان فعالیت داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: طی این سال‌ها با شهردارهای مختلف کار کرده‌ایم و شهادت می‌دهم که در هیچ دوره‌ای شخصیتی مانند سید مرتضی سقائیان‌نژاد نداشته‌ایم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با اشاره به اینکه همیشه قطار در حال حرکت سنگ می‌خورد، تصریح کرد: تجربه ثابت کرده‌ است که در مجموعه‌ای که کار انجام نمی‌شود، هیچ بحث و جدلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه مردم بهترین میزان برای ارزیابی عملکرد است، یادآور شد: اقدامات شهرداری قم در شهر مشهود بوده و ما قدردان زحمات دکتر سقائیان‌نژاد هستیم.

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه اتفاقات چندساله اخیر در قم بی‌نظیر است، بیان کرد: افرادی که چشمان خود را در مقابل این خدمات می‌بندند باید در پیشگاه الهی پاسخگو باشند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.