آماده‌باش ۳۰۰۰ نیروی شهرداری برای نوروز ۱۴۰۳

معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: پیش‌بینی تمهیدات لازم برای استقبال از زائران و مسافرین انجام‌شده و بالغ‌بر ۳ هزار نیروی ستادی، پاکبان، باغبان، تخلفات، آتش‌نشانی، ترافیک و... همزمان با ایام نوروز در آماده‌باش کامل هستند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آماده‌باش ۳۰۰۰ نیروی شهرداری برای نوروز ۱۴۰۳
شناسه : 82966 | انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان‌مقدم در ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری برگزار شد، با تقدیر از تمامی عوامل شهرداری قم در برگزاری مناسبت‌های و برنامه‌های گذشته، اظهار داشت: در کمتر از یک ماه گذشته، مناسبت‌های مختلفی مانند نیمه شعبان، بحران برف و یخبندان، انتخابات، ماه مبارک رمضان در قم اتفاق افتاده که با تلاش تمامی عوامل، این برنامه‌ها به بهترین شکل اجرایی شده است.

وی، همزمانی تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز را موردتوجه قرار داد و گفت: در بهار قران و بهار طبیعت شهرداری نیز با بسیج امکانات در طرح بهاری علمداران خدمت در حال برنامه‌ریزی و اجرای اقدامات و برنامه‌های مختلف است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: پیش‌بینی تمهیدات لازم برای استقبال از زائران و مسافرین انجام‌شده و بالغ‌بر ۳ هزار نیروی ستادی، پاکبان، باغبان، تخلفات، آتش‌نشانی، ترافیک و… همزمان با ایام نوروز در آماده‌باش کامل هستند.

وی با تأکید بر اینکه این فعالیت‌ها به‌صورت شبانه‌روزی پیگیری و اجرا می‌شود، تصریح کرد: ۳۰۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین خدمات شهری نیز در این ایام در آماده‌باش کامل هستند.

اصفهانیان‌مقدم از پیش‌بینی حضور خیل عظیم مسافران و زائران نوروزی در قم خبر داد و افزود: امسال برای نخستین بار توصیه‌نامه و دستورالعمل فرهنگی ویژه نوروز ابلاغ‌شده است، چراکه باید حرمت ماه مبارک رمضان، روزه‌داری و … حفظ شود.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم همزمان با لحظات تحویل سال در پیرامون حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران و اماکن مذهبی اندیشیده شود، تصریح کرد: از هم‌اکنون باید برای شب‌های احیا برنامه‌ریزی‌ها انجام شود تا بتوان خدمات‌رسانی مطلوبی به شهروندان داشت.

معاون خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارش نزولات آسمانی و برودت هوا، کمیته اسکان تمهیدات لازم را پیش‌بینی کند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.