حفظ باغات قم در اولویت مدیریت شهری است

معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: اولویت نخست مدیریت شهری حفظ باغات سطح شهر است و مشوقاتی نیز در این راستا در نظر گرفته‌ایم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
حفظ باغات قم در اولویت مدیریت شهری است
شناسه : 82801 | انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان‌مقدم در حاشیه آیین کاشت نهال با حضور مدیران استانی و شهری، کارمندان سپاه، بسیج و نیروهای هلال‌احمر که در بوستان جنگلی مرجعیت برگزار شد، اظهار کرد: در این برنامه شاهد کاشت نهال و جشن درختکاری با حضور مدیران و شهروندان بودیم.

وی با اشاره به اینکه در مجموعه مدیریت شهری در راستای حفظ و توسعه فضای سبز چندین اولویت داریم، مطرح کرد: اولویت نخست حفظ باغات در سطح شهر قم است که با توجه به تأکیدات شهردار سعی داریم در کمیسیون ماده ۷ حفظ باغات را داشته باشیم و‌ مشوقاتی نیز در این راستا در نظر گرفته‌ایم.

معاون خدمات شهری شهرداری قم اضافه کرد: موضوع حفظ و گسترش فضای سبز و ارتقای سرانه‌ها با استفاده از درختان مثمر و گیاهانی که با شرایط جوی قم انطباق داشته باشند، مهم است.

وی با بیان اینکه با تخصیص اعتبارات لازم سرانه فضای سبز قم به حدود ۲۱ مترمربع رسیده است، عنوان کرد: تلاش بر این بوده است که با روش‌های نوین آبیاری و تأمین منابع پایدار، آب موردنیاز سرانه‌های فضای سبز را تأمین کنیم.

اصفهانیان‌مقدم با اشاره به اینکه پس از تأمین منابع آبی پایدار در نظرداریم توسعه فضای سبز را تا ۲۵ مترمربع رسانده و شرایط مطلوبی برای زائرین و شهروندان فراهم کنیم، خاطرنشان کرد: همچنین علاوه بر خدمات رفاهی تلاش کردیم همه بوستان‌های شهری پیوست فرهنگی نیز داشته باشند.

وی در پایان تأکید کرد: همچنین تلاش شده است موضوع استانداردسازی و تأمین ایمنی موردنیاز نیز در بوستان‌های شهری رعایت شود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.