پلیس مخالف شادی مردم در چهارشنبه آخر سال نیست

فرمانده انتظامی قم با تأکید بر اینکه پلیس مخالف شادی مردم در چهارشنبه آخر سال نیست، گفت: باید خانواده‌ها را به سنت پیشینیان ترغیب کرد و از اینکه با انفجار مواد محترقه به اموال مردم خسارت وارد و آسایش عموم همشهریان سلب شود، پیشگیری کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پلیس مخالف شادی مردم در چهارشنبه آخر سال نیست
شناسه : 82746 | انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، سردار محمدرضا میرحیدری در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص تلاش پلیس برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال، گفت: سنت چهارشنبه آخر سال از گذشته در کشور ما وجود داشته و مردم به صورت خانوادگی و محلی شادمانی می‌کردند اما غفلت‌ ما باعث شد دشمن رسوخ کند و شادی مردم به رنجش مردم تبدیل شود.

وی با بیان اینکه صدمات جانی حوادث چهارشنبه آخر سال غیر قابل جبران است، گفت: باید خانواده‌ها را به سنت پیشینیان ترغیب کرد و از اینکه راه مردم مسدود شود، خسارت به اموال شهروندان وارد شود و با انفجار مواد محترقه آسایش عموم همشهریان سلب شود، پیشگیری کرد.

فرمانده انتظامی قم با تأکید بر اینکه پلیس مخالفتی با شادی مردم ندارد، گفت: چهارشنبه آخر سال باید بستری برای شادی خانوادگی مردم باشد و والدین بر فرزندان خود نظارت بیشتری داشته باشند و آنها را رها نکنند.

میرحیدری با تأکید بر اینکه نخبگان فرهنگی جامعه برای اصلاح چهارشنبه آخر سال باید فرهنگ‌سازی کنند، گفت: امسال بیشتر نگاه پلیس پیشگیرانه است اما در عین حال همکاران خود را موظف کردیم تا تمامی عناصری که در سه سال گذشته در ایجاد بی‌نظمی در چهارشنبه آخر سال نقش داشتند، احضار و جلب کنند.

وی با بیان اینکه برای برای فروشندگان مواد محترقه پرونده قضایی تشکیل می‌دهیم، گفت: اجازه نمی‌دهیم کسانی در کف خیابان باعث نگرانی خانواده‌ها شوند و آسایش عموم شهروندان را سلب کنند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.