قم از شهرهای موفق در توسعه فضای سبز است

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر قم با اشاره به هفته درختکاری و لزوم توسعه آن گفت: توجه به بانوان و اختصاص بخشی از بوستان‌ها به بانوان در ایجاد شورونشاط اجتماعی و سلامت خانواده تأثیر مستقیم دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
قم از شهرهای موفق در توسعه فضای سبز است
شناسه : 82667 | انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، نرجس نیازمند با اشاره به هفته درختکاری اظهار داشت: شهر قم جز شهرهایی است که توسعه فضای سبز موفق عمل کرده است.

وی اختصاص بودجه مناسبت به توسعه فضای سبز را نشان از دغدغه اعضای شورا نسبت به فضای سبز شهری و جنگلی دانست و افزود: باید مردم هم در توسعه و هم در نگهداری ورود جدی داشته باشند و این کار با آموزش و فرهنگ‌سازی ممکن است.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر قم یادآور شد: فرهنگ درختکاری آن‌قدر اهمیت دارد که مقام معظم رهبری هرسال شخصاً در این روز درخت می‌کارند تا نشان دهند این موضوع فراتر از یک منش ساده بوده و باید به‌صورت فرهنگ عمومی در جامعه اجرا شود.

وی در پایان تأکید کرد: توسعه فضای سبز یکی از مسائلی است که تأثیر مستقیم بر روی کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته و باید نسبت به توسعه فضاهای سبز و ورزشی اختصاصی برای بانوان سرمایه‌گذاری جدی شود زیرا سلامت بانوان تأثیر مستقیم بر سلامت خانواده دارد.

نوشته های مشابه
طرح جامع شهرک سوم پرنیان قم ابلاغ شد
نجات جان مادر باردار قمی
ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری
توسعه هوشمندسازی ترافیکی در پردیسان
طلب ۶ هزار میلیاردی شهرداری قم از نهادهای دولتی
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.