ضرورت تسریع در بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس در قم

شهردار قم با تأکید بر اهمیت و تسریع در احداث ایستگاه‌های سبز اتوبوس در سطح شهر گفت: بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و بدون محدودیت در بودجه باید مورد توجه باشد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ضرورت تسریع در بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس در قم
شناسه : 82534 | انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد امروز در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان برگزار شد، با تقدیر از تمامی عوامل در برگزاری اعیاد شعبانیه، نیمه شعبان، آماده‌سازی شهر بعد از بارش‌های سنگین برف و برگزاری انتخابات اظهار داشت: شهرداری در ابعاد وسیعی از مناسبت‌ها درگیر است و به‌صورت میدانی اکثر کارها بر دوش شهرداری است.

وی با بیان اهمیت فعالیت‌ها در مجموعه شهرداری ابراز کرد: سختی کار شهرداری قم همین بس که با برنامه‌ریزی چندماهه، در ۴۸ ساعت برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان بسیج بوده و بلافاصله بدون هیچ توقفی برای فعالیت خدماتی برای آماده‌سازی شهر در بارش سنگین برف مجدد بسیج و جهادی عمل می‌کند.

شهردار قم با تأکید بر اینکه بار اجرایی و پشتیبانی انتخابات نیز با شهرداری قم بوده است، مطرح کرد: هم‌اکنون نیز در حال ورود به ماه مبارک رمضان و عید نوروز هستیم که مجدد باید برنامه‌ریزی‌های مهمی در این زمینه صورت گیرد.

وی با تبریک فرارسیدن هفته درختکاری تصریح کرد: نقش درختکاری و اهمیت آن بر زندگی افراد و محیط‌زیست بر کسی پوشیده نیست و برنامه‌ریزی شهرداری در سال‌های گذشته در این هفته مورد رضایت شهروندان بوده است.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات بازآفرینی در سطح استان و شهرداری، عنوان کرد: این جلسات باید بدون تأخیر انجام شود و شهرداری پروژه‌های مختلفی در این راستا در عماریاسر، دروازه ری، چهل اختران و… دارد.

وی با تأکید بر اهمیت و تسریع در احداث ایستگاه‌های سبز اتوبوس در سطح شهر اضافه کرد: بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس بدون محدودیت در بودجه باید مورد توجه باشد.

شهردار قم با بیان اینکه در آستانه عید نوروز و وجود سفرهای نوروزی، برنامه‌ریزی‌های این ایام همراه با ماه مبارک رمضان در دستور کار باشد، یادآور شد: شهر باید در آمادگی برای پذیرایی از مسافران و زائران باشد و برنامه‌ریزی برای لیالی قدر نیز در اولویت قرار گیرد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.