ضرورت چاره‌اندیشی برای سرویس‌دهی ناوگان عمومی در نیمه‌شعبان

معاون خدمات شهری شهرداری قم، بزرگ‌ترین مشکل در خدمات‌رسانی به نمازگزاران مسجد جمکران را سرویس‌دهی ناوگان عمومی دانست و گفت: فشردگی جمعیت در این بازه زمانی هرساله وجود داشته و دارد و حتی اگر تمام بلوار را با اتوبوس تأمین کنیم بازهم نارسایی‌هایی وجود دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ضرورت چاره‌اندیشی برای سرویس‌دهی ناوگان عمومی در نیمه‌شعبان
شناسه : 82518 | انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان‌مقدم در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های شبانه‌روزی تمامی عوامل خدماتی و ستادی شهرداری قم همزمان با نیمه شعبان، اظهار داشت: وجود طرح‌های امنیتی سبب تغییراتی در برنامه‌ها شد ولی در مجموع فعالیت امسال نسبت به سال‌های گذشته از وضعیت بهتری برخوردار بود.

وی، بزرگ‌ترین مشکل در خدمات‌رسانی به نمازگزاران مسجد مقدس جمکران را سرویس‌دهی ناوگان عمومی دانست و افزود: ۸۰ دستگاه اتوبوس و ۱۰۰ دستگاه ون برای این منظور پیش‌بینی‌شده بود ولی از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۲ بامداد به علت مشکلات تردد وسایل نقلیه، حجم بالای نمازگزاران، وجود مواکب در مسیر تندرو بلوار پیامبر اعظم(ص) و… تداخلاتی در خدمات‌رسانی ناوگان عمومی بوجود آمد.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: فشردگی جمعیت در این بازه زمانی هرساله وجود داشته و دارد و حتی اگر تمام بلوار را با اتوبوس تأمین کنیم بازهم نارسایی‌هایی وجود دارد.

وی با بیان اینکه حجم جمعیت به‌قدری بالا بود که حتی امکان تردد عادی اتوبوس و ون نیز وجود نداشت، یادآور شد: برای مدیریت جمعیت، از ساعت ۳ تا ۵ صبح روز نیمه شعبان، ۴۰ دستگاه اتوبوس دیگر برای تخلیه جمعیت در بلوار اضافه شد.

اصفهانیان‌مقدم از جمع‌بندی گزارشات، آسیب‌ها، مشکلات و… در نیمه شعبان خبر داد و گفت: این موارد به‌صورت مصور به نهادهای بالادستی ارسال می‌شود تا در تصمیم‌گیری‌های سال آینده مورد توجه قرار گیرد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.