جوادیان در پاسخ به «شهر۲۰» خبر داد

پیشنهاد جدید شهرداری برای بازگشایی پارک سالاریه

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم از پیشنهاد جدید شهرداری به دانشگاه امام صادق(ع) برای بازگشایی پارک سالاریه خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیشنهاد جدید شهرداری برای بازگشایی پارک سالاریه
شناسه : 82461 | انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳   پرینت

پیام جوادیان در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست» در خصوص آخرین وضعیت باغ سالاریه و توافق شهرداری و دانشگاه امام صادق(ع)، اظهار کرد: باغ فعلی سالاریه چهار هکتار است که در اختیار دانشگاه امام صادق(ع) قرار دارد و متأسفانه هنوز هیچ توافقی صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: پیشنهاد جدید شهرداری به مسئولان دانشگاه امام صادق(ع) ارائه شده اما هنوز پاسخی دریافت نکردیم.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم در خصوص جزئیات پیشنهادات شهرداری به دانشگاه امام صادق(ع)، گفت: پیشنهاد اول ما این بود که باغ سالاریه را به صورت کامل به شهرداری واگذار کنند تا به پارک عمومی تبدیل شود و در اختیار مردم قرار بگیرد و معادل ریالی آن را در هر جای شهر بویژه در بلوار پیامبر اعظم(ص)، زمین معوض بدهیم.

جوادیان در خصوص پیشنهاد جدید شهرداری نیز عنوان کرد: پیشنهاد دیگر ما این بود که برای بخش انتهایی باغ سالاریه که آپارتمان‌سازی شده و تقریباً هشتصد متر است و معادل یک‌پنجم فضای باغ می‌شود، مجوز ساخت‌وساز به دانشگاه بدهیم و مابقی فضای باغ برای تبدیل‌شدن به پارک عمومی به شهرداری واگذار شود.

وی با تأکید بر اینکه قول می‌دهم که به هیچ عنوان کاربری باغ سالاریه تغییر نکند، تصریح کرد: در صورت تبدیل باغ سالاریه به پارک عمومی، دیوارهای آن را مثل پارک دورشهر برمی‌داریم و به صورت کامل در اختیار عموم شهروندان قرار می‌دهیم.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم در خصوص آخرین وضعیت درختان موجود در باغ سالاریه، گفت: شهرداری در بحث آبیاری و حفظ و نگهداری درختان کمک می‌کند اما حدود ۱۵۰ اصله نهال در باغ سالاریه موجود است که وضعیت مناسبی ندارد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.