ششمین جشنواره شعر اشراق در قم برگزار می‌شود

رئیس مرکز هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی از توانمندسازی طلاب در بخش هنری، رسانه‌ای و ادبی به عنوان یکی از رسالت‌های دفتر تبلیغات اسلامی یاد کرد و گفت: مراسم اختتامیه ششمین جشنواره شعر اشراق با معرفی و تقدیر از برگزیدگان در مرکز همایش های غدیر قم برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ششمین جشنواره شعر اشراق در قم برگزار می‌شود
شناسه : 82319 | انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، روح‌الله رفیعی در نشست خبری اختتامیه ششمین جشنواره بین‌المللی شعر اشراق که در معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، عنوان کرد: توانمندسازی طلاب در بخش هنری، رسانه‌ای و ادبی یکی از اصلی ترین رویکردهای معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه است.

وی ادامه داد: در راستای تحقق این هدف، جشنواره های متعددی احیا و برگزار شده است که احیای چهارمین جشنواره فیلم اشراق و سیزدهمین جشنواره کتاب سلام از جمله آن‌ها بوده است.

رئیس مرکز هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی گفت: معتقدیم جشنواره پایان نیست بلکه شروع یک جریان برای شناسایی و کشف آثار هنرمندان و پرورش استعدادهای آنان است.

وی تصریح کرد: شعر طلاب در ادبیات کشور تأثیرگذار بوده است و جریان ادبی را رونق داده و به عرصه ادبیات کمک شایانی کرده است.

رفیعی ادامه داد: اختتامیه ششمین جشنواره شعر اشراق با معرفی و تقدیر از برگزیدگان روز سه‌شنبه، ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۹ در مرکز همایش های غدیر قم برگزار می‌شود.

رئیس مرکز هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: استاد اخلاقی، استاد محمد علی مجاهدی، معینی‌پور معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی سخنرانی خواهند کرد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.