اصرار شورای شهر بر احداث تقاطع کیوانفر

سخنگوی شورای شهر قم با بیان اینکه احداث تقاطع کیوانفر از ابتدای شورای پنجم تا شورای ششم پیگیری شده اما هنوز به نتیجه نرسیده است، گفت: با توجه به درخواست‌های مردمی، شورای شهر نیز بودجه‌ای برای شروع دوباره این پروژه در سال ۱۴۰۳ اختصاص داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اصرار شورای شهر بر احداث تقاطع کیوانفر
شناسه : 82252 | انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، روح‌الله امراللهی با تأکید بر اجرای پروژه تقاطع شهید کیوانفر، گفت: اجرای تقاطع شهید کیوانفر مطالبه مردمی است و اعضای شورا نیز برای آغاز دوباره این پروژه مبلغ مشخصی را در بودجه ۱۴۰۳ در نظر گرفته‌اند و با توجه به این‌که در ۶ سال گذشته در این منطقه هیچ پروژه عمرانی اجرانشده باید در دستور کار قرار گیرد.

سخنگوی شورای شهر قم با اشاره به اهمیت تقاطع شهید کیوانفر و مطالبه مردم برای بازگشایی این مسیر اظهار داشت: پنج سال از ابتدای پروژه تقاطع کیوانفر با خیابان امام خمینی(ره) می‌گذرد.

وی شرایط پروژه را تشریح کرد و افزود: ستون‌ها و شمع‌های این پروژه اجراشده است اما مدت‌ها است منتظر یک انحراف جریان ترافیکی است درحالی‌که مصوبه طرح جامع حمل‌ونقل را دارد و در طرح جامع حمل‌ونقل جدید نیز برای دوم مصوب شده است.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر قم ادامه داد: این پروژه در اولویت ستون‌های مختلف بودجه قرار داشته اما تا امروز به‌صورت کامل اجرانشده است.

وی، ترافیک تقاطع کیوانفر را تا میدان امام خمینی(ره) تذکر داد و گفت: متأسفانه از ابتدای شورای پنجم تا شورای ششم این مسئله با استان مطرح و پیگیری شده اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

امراللهی تأکید کرد: باید امسال این تقاطع رفع تکلیف شده و خوشبختانه با تصویب اعضای شورا شهر نیز بودجه‌ای برای شروع دوباره این پروژه در سال ۱۴۰۳ نیز اختصاص داده شد.

نوشته های مشابه
طرح جامع شهرک سوم پرنیان قم ابلاغ شد
نجات جان مادر باردار قمی
ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری
توسعه هوشمندسازی ترافیکی در پردیسان
طلب ۶ هزار میلیاردی شهرداری قم از نهادهای دولتی
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.