آماده‌باش شهرداری قم برای موج دوم بارش نزولات آسمانی

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم از آماده‌باش و آمادگی تمامی عوامل و تجهیزات شهرداری قم برای موج دوم بارش نزولات آسمانی خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آماده‌باش شهرداری قم برای موج دوم بارش نزولات آسمانی
شناسه : 82247 | انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان‌مقدم با اشاره به پیش‌بینی موج جدید بارش‌های نزولات آسمانی تا پایان هفته جاری در استان و شهر قم اظهار داشت: در بارش‌های سنگین برف قبلی علیرغم تقارن آن با برگزاری جشن‌های باشکوه نیمه شعبان، اما با برنامه‌ریزی و اقدامات جهادی، همزمانی خدمات‌رسانی در بلوار پیامبر اعظم(ص)، مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر با سطح شهر را در نیمه شعبان ضمن بازگشایی معابر براثر برف شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با بسیج همه امکانات و تجهیزات شاهد آن بودیم که هیچ انسداد مسیری در شریان‌های اصلی شهر براثر بارش برف در سطح مناطق هشتگانه نداشتیم، ابراز کرد: عوامل خدماتی، فضای سبز، موتوری و ستادی در این راستا بلافاصله بعد از نیمه شعبان همچنان با حفظ وضعیت آماده‌باش به ارائه خدمت‌رسانی پرداختند.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: تقارن خدمات‌رسانی هرچند حجم سنگینی بر فعالیت‌ها ایجاد کرده بود ولی با برنامه‌ریزی و شیفت بندی شاهد تسریع در ارائه خدمات شهری بودیم و انتقال بیش از ۷۰۰ تن زباله و پسماند شهری از سطح شهر و انتقال به سایت موقت و سایت البرز به همراه انجام فرایند پاک‌سازی و نظافت سطح معابر در قالب برف‌روبی و برف تکانی درختان و خدمات امداد و ایمنی و… صورت گرفت.

وی از آماده‌باش تمامی عوامل و تجهیزات شهرداری قم برای موج دوم بارش نزولات آسمانی خبر داد و افزود: با توجه به پیش‌بینی‌ها، برنامه‌ریزی‌ها برای موج دوم بارش‌ها انجام‌شده و با اورهال ماشین‌آلات و تجهیزات و تأمین شن و نمک آماده خدمات‌رسانی در این ایام هستیم.

اصفهانیان‌مقدم با تقدیر از همکاری و همراهی نیروهای خدماتی و فضای سبز و دیگر بخش‌های شهرداری قم با توجه به مناسبت‌های سنگین و بحران برف در هفته جاری اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم خادمین خوبی برای زائرین حرم کریمه اهل‌بیت(ع) و مردم باشیم.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.