رصد مداوم نحوه خدمات‌رسانی ناوگان عمومی قم با توجه به نزولات آسمانی

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از خدمات‌رسانی مطلوب سازمان اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی در سطح شهر قم خبر داد و گفت: نحوه خدمات‌رسانی‌ها مدام در حال رصد و پیگیری است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رصد مداوم نحوه خدمات‌رسانی ناوگان عمومی قم با توجه به نزولات آسمانی
شناسه : 82142 | انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا خانه‌زاد یزدی با اشاره به آماده‌باش ناوگان عمومی شهر قم همزمان با بارش نزولات آسمانی، اظهار داشت: در راستای اجرای فعالیت معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم در ایام نیمه شعبان و بارش نزولات آسمانی، برنامه‌ریزی‌های لازم برای خدمات‌رسانی به شهروندان انجام‌شده است.

وی فعالیت سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم را مورد توجه قرار داد و افزود: حرکت اتوبوس‌ها در سطح شهر توسط معاونت حمل‌ونقل و ترافیک و سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم در حال رصد است و هیچ مشکلی برای ارائه خدمات به شهروندان وجود ندارد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با توجه به سختی تردد تاکسی‌ها در معابر سطح شهر، تصریح کرد: تمهیدات لازم در سازمان تاکسیرانی انجام‌شده و خدمت‌رسانی به شهروندان مطلوب است و نظارت بر عملکرد تاکسی‌ها به‌ویژه در هسته مرکزی شهر در حال اجراست.

وی از آماده‌باش سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم نیز خبر داد و ابراز کرد: زیرساخت‌های لازم برای مسافرین و مجاورین ایجادشده است.

خانه‌زاد یزدی با اشاره به فعالیت‌های اتوبوس‌های برون‌شهری گفت: در صورت کمبود اتوبوس برون‌شهری برای مسافرین،ا مکان اسکان در پایانه مسافربری شهرداری قم وجود دارد و شرایط نسبی برای مسافرین فراهم‌شده است.

وی یادآور شد: از مباحث شاخص در سازمان حمل‌ونقل و ترافیک می‌توان به پارکینگ‌های مسقف اشاره کرد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با تأکید بر خدمات‌رسانی پارکینگ زائر خاطرنشان کرد: پارکینگ زائر از شاخص‌ترین پارکینگ‌های مسقف در شهر است و خدمت‌رسانی به‌طور پیوسته در این پارکینگ با رعایت مباحث ایمنی در حال اجراست.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.