پذیرش بیش از ۲۵۰۰ خودرو در پارکینگ شماره ۴ جمکران

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم گفت: تا روز گذشته بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس و هزار خودروی سواری در این پارکینگ پذیرش شده و امروز نیز هزار و ۵۰۰ خودرو در این پارکینگ مستقر هستند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پذیرش بیش از ۲۵۰۰ خودرو در پارکینگ شماره ۴ جمکران
شناسه : 82027 | انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن صادقی امینی در ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که در مسجد مقدس جمکران برپا شده و در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: نسبت به سال‌های قبل استقبال خوبی از جشن‌های نیمه شعبان را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه در گام نخست از هفته‌های گذشته اطلاع‌رسانی تغییر مکان جمعه بازار را انجام دادیم، مطرح کرد: شهروندان و فروشندگان نیز همکاری خوبی انجام دادند تا از محل دائمی جمعه بازار به عنوان پارکینگ استفاده شود.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم با بیان اینکه مدیریت پارکینگ شماره ۴ به سازمان میادین رسیده است، عنوان کرد: تا روز گذشته بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس و هزار خودروی سواری در این پارکینگ پذیرش شدند.

وی با اشاره به اینکه امروز نیز هزار و ۵۰۰ خودرو در این پارکینگ مستقر هستند، خاطرنشان کرد: همچنین ۵ چادر تامین مایحتاج زوار نیز نصب شده است.

صادقی امینی اضافه کرد: باتوجه به پذیرایی گسترده که توسط مواکب انجام می‌شود، استقبال از این چادرها برای تامین موارد ضروری بوده است.

وی با بیان اینکه برای حمایت از محیط زیست بیش از هزار کیسه زباله خودرویی تامین و توزیع شده است، تصریح کرد: تاکنون ۶ سرویس پسماند نیز از پارکینگ خودرویی شماره ۴ جذب شده است.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم با اشاره به اینکه دو دستگاه نیسان و جرثقیل نیز برای جابجایی نیروها و اقلام از سازمان به این منطقه اعزام شده است، یادآور شد: در هر شیفت کاری ۱۵ نفر از پرسنل سازمان میادین در منطقه تعیین شده خدمت‌رسانی دارند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.