خیرین سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی هستند

شهردار قم با بیان اینکه خیرین در زمان‌های مختلف بازوان قدرتمند نظام اسلامی بودند، گفت: خیرین سرمایه‌های ارزشمند این نظام هستند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خیرین سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی هستند
شناسه : 81845 | انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در حاشیه برگزاری جلسه ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان قم که در صداوسیمای مرکز قم برگزار شد، با بیان اهمیت حضور خیرین در بازگشایی برخی امور در کشور اظهار داشت: خیرین در زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و در تمام بزنگاه‌ها و حرکت کشور به‌سوی قله‌ها، یار و یاور امامین انقلاب و مردم و متولیان امور خیریه بوده و خواهند بود و بازوان قدرتمند این نظام هستند.

وی با بیان اینکه وظیفه ما احترام به این نگاه، بذل و احسان و دستگیری و تقویت روحیه خیری است، ابراز کرد: احترام به نیکوکاران و خیرین بایستی سرلوحه کارها قرار گیرد.

به گفته شهردار قم، از سوی دیگر پرورش این نگاه خیر در وجود اهل خیر و تکثیر آن در وجود اطرافیان و دیگران از سوی خود خیرین بسیار مهم و لازم است که بایستی از آن حفظ و حراست کرد.

وی با تأکید بر اینکه ماه مبارک شعبان فرصت خوبی برای دستگیری و نیک‌اندیشی و کمک به دیگران و گلریزان است تصریح کرد: فاصله زمانی کوتاه تا بهار قرآن و بهار طبیعت بر اهمیت آن می‌افزاید.

سقائیان‌نژاد از اقدام ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان قم در برگزاری این جشن و جلسه تقدیر کرد و گفت: شهرداری قم آماده همکاری کامل با ستاد دیه و میزبانی جشن‌های گلریزان ماه مبارک ستاد است.

گفتنی است در این مراسم ۵ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد جمع‌آوری شد و پیرو پیشنهاد شهرداری و مصوبه شورای اسلامی شهر، کمک شهرداری قم به ستاد تقدیم شد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.