تصویب بودجه ۱۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی شهرداری قم

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم با اشاره به تصویب بودجه ۱۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۳ شهرداری قم، گفت: بررسی و تصویب بودجه ۱۴۰۳ در زمان مقرر و قانونی انجام‌شده و امیدواریم بدون هیچ تغییری در کمیته تطبیق نیز تصویب شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تصویب بودجه ۱۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی شهرداری قم
شناسه : 81836 | انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید اخوان در یکصد و نوزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، از تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ خبر داد و اظهار داشت: لایحه بودجه ۱۴۰۳ با دقت کامل در کمیسیون‌های تخصصی مختلف بررسی شد.

وی رقم نهایی بودجه ۱۴۰۳ را ۱۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: عدد ۱۴ هزار و ۲۰۰ میلیون تومان در کمیسیون تلفیق به تصویب نهایی رسید.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم تصریح کرد: این عدد ۲۱۰ میلیارد تومان بالاتر از عدد پیشنهادی شهرداری در منابع مصارف بوده و بودجه سازمان‌ها هنوز در دست بررسی است.

وی رشد ۴۵ درصدی بودجه سال ۱۴۰۳ را نسب به اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۲ عددی معقول دانست و بیان کرد: بررسی و تصویب بودجه ۱۴۰۳ در زمان مقرر و قانونی انجام‌شده و امیدواریم بدون هیچ تغییری در کمیته تطبیق نیز تصویب شود.

اخوان در ادامه اصلاحیه بودجه ۱۴۰۲ برای ۵ سازمان باقی‌مانده تابعه شهرداری را نیز مطرح کرد و گفت: بودجه سازمان‌های قطار شهری، سازمان فناوری و اطلاعات، سازمان حمل‌ونقل و ترافیک نسبت به بودجه تصویبی کاهش و سازمان میادین و تره‌بار، سازمان بهسازی اطراف حرم و سازمان فرهنگی نسبت به بودجه تصویبی خود افزایش داشته است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.