امکان اسکان زائران نیمه شعبان در ۸ بوستان قم

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم گفت: بوستان‌های مهدی، هاشمی، امام رضا(ع)، فدک، نیایش، نرجس، نیاز و غدیر برای اسکان زائران و مسافران نیمه شعبان در نظر گرفته‌شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
امکان اسکان زائران نیمه شعبان در ۸ بوستان قم
شناسه : 81832 | انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان در جلسه کمیته خدمات شهری و رفاه عمومی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر نیمه شعبان شهرداری قم، با اشاره تکمیل و جمع‌آوری اقدامات زمستانه در حوزه فضای سبز تا ۳۰ بهمن اظهار داشت: بهسازی فضای سبز ورودی‌های تهران، کاشان، اراک، اصفهان، بلوار شهید سلیمانی و پیرامون مسجد مقدس جمکران تکمیل شد.

وی با بیان اینکه تمامی سرویس‌ها و نمازخانه‌های بوستان‌های سطح شهر آماده خدمات هستند، ابراز کرد: ۱۵۰۰ نفر از پارکبانان و باغبانان در آماده‌باش و شیفت بندی شده‌اند.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به اجرای بزرگ‌ترین تونل نوری کشور به طول ۷ کیلومتر در بلوار پیامبر اعظم(ص) با بیش از ۸ هزار ریسه رنگی، ادامه داد: نورپردازی خیابان انقلاب از بلوار عمار یاسر و میدان آل یاسین تکمیل شد.

وی از ساخت ۱۷۰ المان سان لایت خبر داد، خاطرنشان کرد: ۳۰ المان قاب بنر در ابعاد ۲.۵ در ۳.۵ با مضامین اسلامی نیز ساخته شد.

جوادیان با تأکید بر اجرای نورپردازی در خیابان امام خمینی(ره) تا سه‌راه خورشید، اضافه کرد: بوستان‌های مهدی، هاشمی، امام رضا(ع)، فدک، نیایش، نرجس، نیاز برای اسکان زائران و مسافران در نظر گرفته‌شده است.

وی با اشاره به آمادگی بوستان غدیر در شرایط ویژه برای خدمات‌رسانی به زائران و مسافران تصریح کرد: ۷ هزار و ۵۰ تخته چادر با ظرفیت ۲۹ هزار مسافر در کنار آمادگی سالن‌های ورزشی ظهور، منتظر، طاهری، دخانچی و حیدریان در صورت بارندگی پیش‌بینی‌شده است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.