بسیج تمامی امکانات و تجهیزات شهرداری قم برای نیمه شعبان

معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: ۳ هزار نفر نیروی ستادی، خدماتی، پاکبان، حمل‌ونقل، تخلفات شهری، آتش‌نشانی و.... همزمان با ایام نیمه شعبان در آماده‌باش کامل هستند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بسیج تمامی امکانات و تجهیزات شهرداری قم برای نیمه شعبان
شناسه : 81798 | انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان‌مقدم در جلسه کمیته خدمات شهری و رفاه عمومی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر نیمه شعبان شهرداری قم، با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی عوامل مختلف شهرداری قم اظهار داشت: جمیع این تلاش‌ها برای میزبانی شایسته از زائران و مسافران حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران است.

وی با بیان اینکه کمیته خدمات شهری ستاد تسهیلات نیمه شعبان از اواخر دی‌ماه به‌صورت مستمر با طرح علمداران مهدوی خدمت در موضوعات مختلف مشغول برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌ها هستند، افزود: کمیته‌های ۱۱ گانه با بسیج تمامی عوامل، امکانات و تجهیزات به‌صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی برای نیمه شعبان هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: ۳ هزار نفر نیروی ستادی، خدماتی، پاکبان، حمل‌ونقل، تخلفات شهری، آتش‌نشانی و…. همزمان با ایام نیمه شعبان در آماده‌باش کامل هستند.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری قم در ایام پایانی سال از فجر با راهپیمایی تا عید سعید فطر در آمادگی کامل است، تصریح کرد: مناسبت‌ها و رویدادهای زیادی مانند نیمه شعبان، انتخابات، ماه مبارک رمضان، عید نوروز و شب‌های لیالی قدر در این بازه زمانی بوده که حجم بالای فعالیتی را نشان می‌دهد.

اصفهانیان‌مقدم بخش عمده‌ای فعالیت‌های نیمه شعبان را آماده‌سازی با همکاری نهادهای مختلف در راستای برگزاری مناسب و ایمن جشن‌های نیمه شعبان ذکر کرد و گفت: ۱۶ پارکینگ و پارکسوار با حدود ۱۵۰ هکتار مساحت آماده‌سازی شده است.

وی با بیان اینکه حدود ۵۰۰ چشمه سرویس بهداشتی با تلاش مناطق هشت‌گانه آماده‌سازی شده است، عنوان کرد: ۱۲ شهرداری در جلسه‌ای در سازمان همیاری‌ها برای همکاری با شهرداری قم در نیمه شعبان اعلام آمادگی کرده‌اند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم از ارسال ۴ سرویس بهداشتی سیار از تهران خبر داد و اذعان کرد: با توجه به حجم پیش‌بینی زائران در روزهای مختلف از سه‌شنبه این هفته تا یکشنبه هفته آینده، تأمین نیروهای نگه‌دارنده موردتوجه ویژه باشد.

وی با بیان اینکه در شب نیمه شعبان بارش باران پیش‌بینی می‌شود که نیاز به برنامه‌ریزی در این زمینه است، ادامه داد: در ایام نیمه شعبان ۴۰۰ پاکبان در اختیار مناطق قرار داده خواهد شد.

اصفهانیان‌مقدم از نصب ۳۵ کیلومتر داربست در بلوار پیامبر اعظم(ص) خبر داد و یادآور شد: ۳۰۰ دستگاه خدماتی برای این ایام پیش‌بینی‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: تأمین ایمنی، رنگ‌آمیزی، نصب تابلوهای هدایت مسیر، نصب تابلوهای راهنما، نیوجرسی‌ها، استقرار ماشین‌آلات، تأمین روشنایی و… در پارکینگ‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به پیش‌بینی حضور ۴ میلیون زائر در ایام نیمه شعبان در قم، اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌ها در پارکینگ‌ها، از شهروندان تقاضا می‌شود از سرویس تاکسی و اتوبوس برای حضور در حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران استفاده کنند.

نوشته های مشابه
توسعه هوشمندسازی ترافیکی در پردیسان
طلب ۶ هزار میلیاردی شهرداری قم از نهادهای دولتی
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
همکاری مستقیم ۱۰ سازمان شهرداری قم با آموزش و پرورش استان
دیدار شهردار قم با مدیرکل آموزش و پرورش استان/ تقدیر از مقام معلم
بهره‌مندی از تجربیات سازمان میادین میوه‌وتره‌بار تهران در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.