دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال در قم برگزار می‌شود

شهر بیست/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از میزبانی قم جهت برگزاری دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال با هدف توسعه کسب‌وکارهای فرهنگی خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال در قم برگزار می‌شود
شناسه : 8170 | انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، سید موسی حسینی کاشانی ظهر امروز در نشست خبری دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، با اشاره به پیشگام بودن قم در حرکت های فرهنگی، اظهار کرد: یکی از ظرفیت های خوبی که در استان قم داریم، محتوای فرهنگی و دینی برای تولید در فضای مجازی است.

وی با اشاره به اینکه امروز کسی نیست که از اهمیت فضای مجازی غافل باشد، گفت: رهبر معظم انقلاب نیز بارها تعابیر خاصی در رابطه با استفاده بهینه از فضای مجازی و دغدغه تولید محتوا در این زمینه داشته اند و ما امروز باید به این مسئله توجه لازم را داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با بیان اینکه جلسات متعددی از سال گذشته برای برگزاری دوازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در قم برگزار شده است، تصریح کرد: این نمایشگاه در راستای نهضت تولید محتوا و با توجه به جایگاه ویژه فرهنگی قم در این شهر برگزار می شود.

حسینی کاشانی افزود: این نمایشگاه ملی، بستری را برای علاقه مندان و فعالان فضای مجازی آماده می کند که بتوانند تبادلات خوبی را برای نهضت تولید محتوا داشته باشند.

وی تصریح کرد: در نمایشگاه های سابق، محصولات به مخاطبین معرفی می شد و غالب مراجعه کنندگان به نمایشگاه‌ها مردم بودند اما تصمیم بر این شد نمایشگاهی در قم برگزار شود که ظرفیت های مختلف فضای مجازی را برای تعامل و تولید محتوا در کنار یکدیگر قرار دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با بیان اینکه قم میزبان دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال خواهد بود، گفت: این نمایشگاه با هدف توسعه کسب و کارهای فرهنگی از ۲۸ تا ۳۱ خرداد در محل نمایشگاه های دائمی قم برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این نمایشگاه با توجه به هدف تولید محتوا، در راستای تحقق شعار سال در عرصه فرهنگی و فضای مجازی است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.