دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال در قم برگزار می‌شود

شهر بیست/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از میزبانی قم جهت برگزاری دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال با هدف توسعه کسب‌وکارهای فرهنگی خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال در قم برگزار می‌شود
شناسه : 8170 | انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، سید موسی حسینی کاشانی ظهر امروز در نشست خبری دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، با اشاره به پیشگام بودن قم در حرکت های فرهنگی، اظهار کرد: یکی از ظرفیت های خوبی که در استان قم داریم، محتوای فرهنگی و دینی برای تولید در فضای مجازی است.

وی با اشاره به اینکه امروز کسی نیست که از اهمیت فضای مجازی غافل باشد، گفت: رهبر معظم انقلاب نیز بارها تعابیر خاصی در رابطه با استفاده بهینه از فضای مجازی و دغدغه تولید محتوا در این زمینه داشته اند و ما امروز باید به این مسئله توجه لازم را داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با بیان اینکه جلسات متعددی از سال گذشته برای برگزاری دوازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در قم برگزار شده است، تصریح کرد: این نمایشگاه در راستای نهضت تولید محتوا و با توجه به جایگاه ویژه فرهنگی قم در این شهر برگزار می شود.

حسینی کاشانی افزود: این نمایشگاه ملی، بستری را برای علاقه مندان و فعالان فضای مجازی آماده می کند که بتوانند تبادلات خوبی را برای نهضت تولید محتوا داشته باشند.

وی تصریح کرد: در نمایشگاه های سابق، محصولات به مخاطبین معرفی می شد و غالب مراجعه کنندگان به نمایشگاه‌ها مردم بودند اما تصمیم بر این شد نمایشگاهی در قم برگزار شود که ظرفیت های مختلف فضای مجازی را برای تعامل و تولید محتوا در کنار یکدیگر قرار دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با بیان اینکه قم میزبان دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال خواهد بود، گفت: این نمایشگاه با هدف توسعه کسب و کارهای فرهنگی از ۲۸ تا ۳۱ خرداد در محل نمایشگاه های دائمی قم برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این نمایشگاه با توجه به هدف تولید محتوا، در راستای تحقق شعار سال در عرصه فرهنگی و فضای مجازی است.

نوشته های مشابه
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.